درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درب آكوستيك ضد صدا و خدمات لمسه كوبي و چرم كوبي درب

فروش درب آكوستيك، درب ضد صدا، درب عايق صدا

با توجه به افزايش آلودگي‌هاي صوتي در كلان‌شهرها كه اين معضل به يكي از نگراني‌هاي جامعه بشري و سازمان‌هاي زيست محيطي تبديل شده است، نياز روزافزون به فراهم نمودن آرامش در ساختمان‌ها احساس مي‌شود، هدف اصلي درب آكوستيك از بين بردن صداهاي زايد و مزاحم (نويز) در سالن‌ها و ايزوله‌سازي صوتي ساختمان‌ها مي‌باشد. در اين‎خصوص درب، يكي از مهم‌ترين چالش‌ها در زمينه عايق‌بندي صوتي به شمار مي‌آيد. درب‌ مي‌بايست به بهترين نحو مسير ورود و خروج را براي افراد فراهم نموده و در عين حال نقش خود را در مقوله آكوستيك ايفا نمايد.
درب آكوستيك ، درب ضد صدا ، درب عايق صدا بيشتر در ورودي و خروجي سينماها ، سالن‌هاي همايش ، سالن اجتماعات و لابي ، استوديو ها ، اتاق هاي تأسيسات  و برق ، هتل ها ، بيمارستان ها ، اتاق سرور و ديتا سنتر و محيط‌ هاي اداري استفاده مي شود.

براي اين منظور ساختار داخلي درب بر اساس نياز تعريف شده محيط، بايد عايق صوت (‌به معناي كاهش انتقال امواج صوتي بين فضاي داخل و بيرون‌) و جاذب صوت (به معناي كاهش قابل ملاحظه انرژي امواج صوتي) باشد. در برخي از محيط‌ها بايد علاوه بر اين خصوصيات، سطح درب به عنوان ديفيوزر عمل نموده و باعث بازپخش امواج به مسيرهاي پراكنده گردد، در اين صورت امواج صوتي جذب‌نشده به همان مسير اوليه باز نخواهد گشت. 
اهميت درب آكوستيك در اين نكته است كه بتواند تمامي وظايف فوق را با وجود درزهاي متعدد در اطراف خود انجام دهد. 

براي اين منظور ساختار داخلي درب بر اساس نياز تعريف شده محيط، بايد عايق صوت و جاذب صوت باشد. كوچكترين منفذ مي‌تواند تمامي قابليت‌هاي موجود در ساختار درب را زير سؤال ببرد 
در توليد درب هاي آكوسيتك استفاده از عايق بسيار حائز اهميت است، استفاده از عايق غير استاندارد عملكرد درب آكوسيتك را دچار اختلال ميكند و كارايي درب را پايين مي آورد و حتي آن را مثل يك درب معمولي ميكند. يكي از مواد مهم در درب هاي آكوستيك چارچوب درب است كه بايد مناسب باشد زيرا مقداري از عايق صدا در درب هاي آكوستيك به علت استفاده از چهارچوب مناسب و مخصوص مي باشد.

درب آكوستيك

درب ضد صدا يا همان درب آكوستيك مدلي از درب هاي داخلي و يا درب ورودي ساختمان مي باشند كه قادر است به ميزان قابل توجهي جلوي ورود صداي ايجاد شده از بيرون به محيط داخلي را بگيرد. امروزه با افزايش شهر نشيني و وجود  سر و صداهاي خودروها، داشتن يك محيط آرام و به دور از سر و صدا مي تواند بسيار كمك كننده باشد. از جهت ديگر خانه يك بخش از زندگي انسان هاي مي باشد كه به منظور ايجاد آرامش مورد استفاده قرار ميگرد حال شرايطي را در نظر بگيرد كه در محيط خانه سر و صدا بيش از حد وجود داشته باشد و آرامش كافي حتي در موقع خواب را نداشته باشيد. همچنين در ادارت وجود آرامش و يك حريم خصوصي براي كاركنا بسيار مهم و حياتي مي باشد. از اين رو درب هاي ضد صدا و آكوستيك بسيار مورد استقبال قرار گرفته اند. شما مي توانيد براي خريد انواع درب ضد صدا و اطلاع از قيمت درب آكوستيك با ما در راشا درب تماس بگيريد.

قيمت درب ضد صدا

استفاده از درب ضد صدا و پنجره هاي دو جداره مي تواند تا حد زيادي جلوي ورود سر و صدا به منزل شما را بگيرد. شما مي توانيد از درب هاي آكوستيك و چرم كوبي شده در محل هايي مانند منازل، سالن هاي كنفرانس، اتاق هاي مديريتي شركت ها، درب هاي آموزشگاه هاي موسيقي و….. مورد استفاده قرار دهيد. درب ضد صدا سرويس بهداشتي از محصولات پرفروش مي باشد. همان طور كه متوجه شديد اين درب مصارف مختلفي دارد و به همين دليل بسته به طراحي و ابعاد درب داراي قيمت هاي متنوعي است. براي مشاهده نمونه كارهاي بيشتر و اطلاع از قيمت درب ضد صدا با ما در راشا درب تماس بگيريد.

انواع درب چرمي لمسه كاري شده ضد صدا

شايد بارها در ساختمان ها درب هايي از جنس چرم ديده باشيد كه كاملا عايق صدا هستند. اين درب ها را به اصطلاح درب آكوستيك ميگويند.از اين درب ها در ساختمانها،شركت ها، و سالنها و … استفاده ميكنند كه بصورت كاملا عايق باشد و هيچ صدايي را از محيطي به محيط ديگر منتقل نكند. يكي از مهمترين مواردي كه در زمان ساخت انواع درب آكوستيك چرمي و ضد صدا بايد رعايت شود، ضمانت چرم و لمسه كاري درب مي باشد. اين مهم است كه هيچ صدايي از اتاق شما خارج نشود و مهمتر از آن اين است كه هيچ صدايي هم وارد اتاق نشود. براي مديران بسيار مهم است كه در اتاق خود بدون هيچ سرو صدايي تمركز كنند و هيچ صدايي حواس آن ها را پرت نكند. از چرم براي روكش درب آكوستيك استفاده مي‌شود. چرم مصنوعي باكيفيت بالا يكي از گزينه‌هايي است كه معمولا درب كارها از آن براي روكش درب آكوستيك استفاده مي‌كنند. استفاده از چرم در زيبايي دكوراسيون ساختمان شما تاثير بسيار زيادي دارد. بعضي از مدل هاي درب‌ آكوستيك طراحي و ظاهر مناسبي ندارد و به همين دليل بهتر است از چرم كوبي و لمسه دوزي بر روي درب ها استفاده شود. 

لمسه كوبي درب

يكي ديگر از روشهاي معمول جهت صداگيري درب، تهيه درب آكوستيك با لمسه كوبي است. لمسه كوبي دقيقا به مانند لمسه دوزي انجام مي شود و تنها تفاوتشان اين است كه در اين روش ديگر نيازي به دوخت چرم نيست. اين روش به مانند روش قبلي انجام پذير است. يك از مزاياي استفاده از اين روش اين است كه لمسه كوبي اين امكان را مي دهد كه طرح ها و اشكال بيشتر و متنوع تري براي درب لمسه ايجاد كنيم. لمسه كوبي دقيقا به مانند لمسه دوزي انجام مي شود و تنها تفاوتشان اين است كه در اين روش ديگر نيازي به دوخت چرم نيست. چرم كوبي درب نسبت به لمسه دوزي زيبايي كمتري دارد اما بعد بيشتري در سطح درب ايجاد مي كند.

چرم كوبي درب اتاق

لمسه كوبي يا چرم كوبي از مواردي است كه ميتواند تاثير زيادي در زيبايي منزل داشته باشد. يكي از بهترين راهكارها به جاي خريد درب چرمي، تبديل درب چوبي قديمي خود به يك درب چرمي جديد با كمترين هزينه و تقويت شده است. اين كار در دكراسيون محل كار يا منزل شما تاثير بسيار زيادي دارد. تبديل در چوبي قديم به يك درب چرمي جديد مي تواند هوشمندانه باشد، چرا كه اين كار با قيمت خيلي كمي نسبت به خريد در چرمي يا يك در جديد است و اين كار را شركت هاي خصوصي، سازمان ها و ارگان هاي دولتي بسياري در ايران انجام مي دهند.

منبع: راسان درب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۳:۱۴ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :