درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترمووود مشخصات و قيمت خريد

درب ضد سرقت ترمووود

درب ضد سرقت ترمووود نارساناي خوبي است يعني هدايت گرمايي و حرارتي را حدود 20 تا 25 درصد در مقايسه با ديگر درب ها كاهش ميدهد.اين بدين معني است كه بر اثر حرارت، تغييراتي در ساختار و خواص چوب گرما ديده ايجاد مي شود كه هدايت گرمايي آن كاهش مي يابد و اين ويژگي، آن را مبدل به متريالي بسيار مطلوب براي كاربردهاي مختلف در ساختمان چه بخش داخلي و چه خارجي نموده است درب ضد سرقت ترمووود در بخش خارجي كاربرد زيادي دارد زيرا اين مزيت از هدر رفتن گرما و سرما در مكان مورد استفاده جلوگيري مي نمايد. درب ضد سرقت ترمووود كاربردهاي متفاوتي دامطابق با آزمايشات VTT، هدايت گرمايي ترمو پاين با كلاس ترمو D در حدود 0.099 (W/(m K مي باشد و اين در حالي است كه هدايت گرمايي چوب فرآوري نشده 0.12 (W/(m K است. 

درب ضد سرقت لابي ترموود

درب لابي به درب هاي ورودي ساختمان كه در قسمت بيروني نصب مي شوند گفته مي شود. اين درب ها معمولا داراي ابعادي بزرگتر از درب ضد سرقت آپارتماني مي باشند و بايد در مقابل عوامل محيطي مانند رطوبت و تابش نور خورشيد مقاوم باشند. درب لابي ترمووود ساخته شده  تمام استاندارهاي لازم براي نصب در بيرون ساختمان را دارا مي باشند. 

درب ترمووود حياط و پاركينگ

درب ترمووود يكي از لوكس ترين و محبوب ترين جنس هاي مورد استفاده براي ساختمان هاي مسكوني و تجاري هستند كه ضمن ظاهر جذاب و زيبا داراي كيفيت بسيار بالايي مي باشند. درب نقش مهمي بر زيبايي و محافظت از يك ساختمان دارد و انتخاب يك درب شكيل با متريال مناسب مي تواند ظاهر يك ساختمان را به طرز شگفت انگيزي زيباتر نشان دهد. هر چند كه امروزه در بازار جنس هاي مختلفي از درب ها توليد و ارائه مي شوند، اما درب چوبي ترموود از گذشته تا به امروز در دسته زيباترين و مقاوم ترين انواع درب ساختماني قرار داشته است. درب ترموود حياط و پاركينگ يكي از محصولاتي است كه مي توانيد براي ساختمان خود تهيه نماييد و به زيبايي و امنيت ساختمان خود بيافزاييد. 

چوب ترمووود

نوع خاصي از چوب مي باشد كه به دليل فراوري با مكانيزم پيشرفته حرارت، نسبت به ديگر چوب هاي موجود در بازار داراي استحكام و ماندگاري بيشتري است. در حالت كلي براي توليد چوب ترموود از مواد شيميايي استفاده نمي شود. چوب ترمووود در برابر كپك، حشرات موذي، موريانه، ساس و قارچ بسيار مقاوم است و رنگ و شكل آن پس از سال ها ثابت مي ماند و دچار تغيير نمي شود.

براي توليد اين محصولات از چوبهاي زبان گنجشك و چوب گونه كاج استفاده مي شود. ترمووود را به عنوان محصولي از كشور فنلاند مي شناسند، اما قابل ذكر است اين محصول در كانادا و آلمان نيز به طور گسترده توليد ميشود. ترمووود را معمولا در ايران به صورت چوب ترمو نيز مي شناسند. اين دو عبارت معادل هم هستند و تفاوتي ندارند.

آيا رنگ درب ضد سرقت ترمووود با گذشت زمان تغيير مي كند؟

رنگ چوب اصلاح شده با حرارت تحت تاثير ميزان حرارت و زمان فرآوري متفاوت مي باشد.هر اندازه ميزان حرارت فرآوري بالاتر باشد رنگ درب ضد سرقت ترمووود تيره تر خواهد بود و همچنين هر اندازه مدت زمان قرارگيري در كوره كمتر باشد رنگ چوب روشن تر خواهد شد. در اينجا بايد اين نكته را خاطر نشان كرد كه تراكم هر درخت و چوب با يكديگر متفاوت مي باشد
بنابراين رنگ آنها نيز تا حدودي با يكديگر متفاوت مي باشد.رنگ ترموود زماني كه در معرض اشعه ي UV خورشيد قرار مي گيرد تا حدودي تغيير مي يابد و به رنگ طوسي نقره اي در خواهد آمد مگر اينكه با استفاده از رنگ يا روغن لايه محافظتي بر روي آن تشكيل شود و از تغيير آن جلوگيري به عمل آيد.

مزاياي چوب ترمووود:

  • وزن سبك نسبت به ديگر انواع چوب و همچنين ساير متريال ها مانند شيشه
  • حفظ رطوبت محيط در حد استاندارد نيازهاي طبيعي انسان
  • نرمال كردن تغييرات ناگهاني دما (سرما به گرما و گرما به سرما)
  • نصب سريع و آسان محصولات ترمووود
  • توانايي بسيار بيشتر در مقابل آتش، آب، طوفان و برودت نسب به چوب هاي ديگر
  • تجزيه پذير بودن و عدم آسيب رساندن به محيط زيست در زمان تخريب 
  • انعطاف پذيري و مقاومت بيشتر نسبت به فشارهاي بيروني (نظير زلزله)
  • عايق بي نظير صدا (به دليل نگهداري هوا در منافذ خود)
  • داراي دوام بالا در برابر پوسيدگي در انواع شرايط آب و هوايي
  • مقاومت بسيار بالا در برابر تاب برداشتن و تغيير ابعاد

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۲:۲۱ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :