درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت لوكس و ارزان

 درب هاي ضد سرقت از مهم ترين تجهيزات براي ايجاد امنيت در ساختمان ها مي باشند. اين محصول نيز مانند ساير محصولات داراي انواع و دسته بندي هاي مختلفي است كه در هنگام خريد بايد با توجه به شرايط محل نصب و نوع نياز خود يكي از انواع درب ضد سرقت را برگزينيد و نصب نماييد. بعد از توجه به كيفيت و اصل بودن درب، مهم ترين فاكتور در هنگام خريد اين درب ها، قيمت درب ضد سرقت است. قيمت درب با توجه به ابعاد، نوع رويه درب و يراق آلات كارشده در درب متغير مي باشد. در اين مقاله سعي داريم شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا سازيم و ويژگي هاي درب هاي مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشيد را براي شما بيان نماييم تا اگر قصد داريد اين درب ها را در قسمت بيروني ساختمان نصب نماييد انتخاب مناسبي داشته باشيد.

 

خريد درب ضد سرقت

درب هاي ضد سرقت امروز به يكي از پرفروش ترين محصولات در زمينه درب ورودي ساختمان تبديل شده اند. امنيت و زيبايي ظاهري اين درب ها موجب شده افراد زيادي تمايل به خريد اين محصولات پيدا نمايند. حال اگر در هنگام خريد دقت لازم را نداشته باشيد و نتوانيد درب ضد سرقت اصل را از درب هاي فرعي و قلابي موجود در بازار تشخيص دهيد، هزينه اي كه پرداخت نموديد سوخت مي شود. بايد بدانيد درب ها ضد سرقت قلابي هيچ امنتي براي شما فراهم نمي آورند و شايد از درب هاي معمولي هم بي كيفيت تر باشند. بنابراين توصيه مي شود براي خريد اين محصولات حتما به فروشگاه هاي معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرماييد.

انواع درب ضد سرقت

اين درب ها در بازار ايران داراي انواع مختلفي مي باشند. از پرفروش ترين مدل هاي موجود مي توان به درب هاي توليد ايران اشاره نمود. درب هاي ايراني يكي از با كيفيت ترين درب هاي ضد سرقت مي باشند كه با قيمت بسيار مناسب تر از محصولات خارجي به دست مصرف كنندگان مي رسند. بعد از درب ايراني، درب ضد سرقت ترك اصل از ديگر محصولات باكيفيت بازار مي باشد اما قيمت بسيار بالاي اين محصولات موجب شده افراد زيادي تمايل به خريد اين مدل از درب ها نداشته باشند. شما مي توانيد براي خريد و آشنايي با انواع درب ضد سرقت به فروشگاه هاي اينترنتي درب ساختماني مراجعه نماييد و از محصولات اين فروشگاه ها ديدن و با ويژگي هاي آن ها آشنا شويد. توصيه ما به شما عزيزان اين است كه براي خريد درب هاي ضد سرقت و يا ساير درب هاي ساختماني حتما به مراكز فروش و فروشگاه ها معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرماييد تا به اصل بودن درب خريداري شده اطمينان داشته باشد و محصولات را با قيمت مناسب و بدون واسطه خريداري نماييد.

 

درب ضد سرقت فلزي

يكي از مشهورترين مدل هاي درب ورودي ساختمان، درب ضد سرقت فلزي مي باشد. اين درب ها از سري درب هاي ارزان قيمت بازار نيز محسوب مي شوند. اگر درب را براي نصب در بيرون از ساختمان مورد استفاده قرار دهيد ممكن است بر اثر تابش نورخورشيد و رطوبت، درب در كوتاه مدت دچار پوسيدگي و خرابي شود. بهترين مدل درب براي نصب در بيرون از ساختمان و يا عنوان درب لابي و درب ويلايي، درب هاي فلزي مي باشند. درب ضد سرقت فلزي داراي دو نوع درب فلزي با رنگ دكورال و درب با رنگ الكترواستاتيك است، كه براي درب بيروني ساختمان و اينكه در مقابل رطوبت و تابش نور خورشيد مقاوم باشد بهتر است درب ضد سرقت فلزي با رنگ الكترواستاتيك را تهيه نماييد. درب هاي فلزي در رنگ ها و طرح هاي مختلف در بازار موجود مي باشند. اين درب ها از ساختاري فلزي بهره ‌مند هستند و همواره بهتر است براي رنگ درب از رنگ هايي استفاده نماييد كه هارموني بهتري ميان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار نمايند.

با توجه به اين توضيحات متوجه مي شويم كه بهترين درب براي نصب در مناطق داراي رطوبت، و يا به عنوان درب بيروني ساختمان كه در معرض تابش مستقيم نورخورشيد قرار دارد، درب هاي فلزي مي باشد.

امنيت درب هاي ضد  سرقت

شايد خيلي از افراد اين سوال را در ذهن دارند كه آيا با نصب درب ضد سرقت امنيت كامل براي شما تامين مي شود و ديگر نياز به استفاده از ساير روش ها نداريد ؟
در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه درب هاي ضد سرقت تا حد زيادي امنيت را براي ساكنان ساختمان ها فراهم مي آورند اما اين به معناي امنيت ۱۰۰% نمي باشد و شما همراه بايد به موارد و نكات ديگر نيز توجه نماييد. حتي اگر از همه روش هاي امنيتي مانند نصب دوربين مداربسته، استخدام نگهبان و استفاده از قفل هاي ضد سرقت فوق پيشرفته در ساختمان استفاده نماييد باز هم نمي توان گفت كه به طور صد در صد راه ورود براي سارقان بسته شده است. بنابراين بايد همواره نكات امنيتي را رعايت نموده و در هنگام خروج درب ها و پنجره ها را به طور كامل ببنديد و طولاني مدت منزل خود را خالي نگذاريد. نكته مهم در مورد نصب درب هاي ضد سرقت اين است كه با استفاده از اين درب ها تا حد زيادي مي توانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد نماييد زيرا باز نمودن درب و ورود به منزل شما با وجود اين محصولات كار بسيار سختي مي باشد.

درب ضد سرقت با روكش چوب طبيعي

اگر بخواهيم در مورد درب هاي گران قيمت و انواع درب ضد سرقت لوكس صحبت كنيم بايد درب ها با رويه چوب را به شما معرفي نماييم. اين مدل از درب ضد سرقت داراي ظاهري بسيار شيك و زيبا مي باشند كه در عين حال امنيت و آرامش را نيز براي ساكنين يك ساختمان فراهم مي آورند. تمام درب هاي ضد سرقت اصل موجود در بازار داراي استراكچري از فلز و فولاد مي باشند و آنچه موجب اختلاف در قيمت و ظاهر اين محصولات مي شود، رويه درب است. گران ترين نوع روكش درب، روكش چوب طبيعي راش و گردو مي باشد. همچنين شما مي توانيد در هنگام سفارش خريد درب ضد سرقت براي درب لوكس و زيباي خود دوركوب و تاج نيز سفارش دهيد. در درب هاي لوكس از بهترين و شيك ترين يراق آلات مانند قفل و دستگيره ديجيتال استفاده مي شود كه هم باعث ايجاد زيبايي در اين محصولات مي شود و هم امنيت را افزايش مي دهد. درب هاي روكش چوب داراي تزئينات، برجستگي ها و حكاكي هايي بر روي بدنه روكش درب مي باشند كه اين نقش هاي كار شده بر روي درب به همراه رگه هاي طبيعي چوب، ظاهري بسيار شيك و كلاسيك را براي درب و محيط اطراف فراهم مي آورند. قيمت درب ضد سرقت لوكس با روكش چوب طبيعي از ساير مدل هاي درب ضد سرقت گران تر مي باشد.

منبع : راشا درب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۵۷ توسط:بهنام خاني موضوع:

درب ضد سرقت ايراني

5 ويژگي درب ضد سرقت كه بايد با آن ها آشنا شويد:

اگر به فكر خريد يك درب ورودي براي منزل خود هستيد، بدون شك اسم درب ضد سرقت اصل به گوشتان خورده است.  درب هاي مختلفي در بازار به عنوان محصولات درب ضد سرقت وجود دارد اما همه آن ها داراي استانداردهاي لازم نبوده و نمي توان عنوان ضد سرقت را به آن ها داد. حال شايد اين سوال در ذهنتان پيش آيد كه چگونه مي توانيد يك درب اصل را از درب معمولي تشخيص دهيد؟ چگونه مطمئن شويد با توجه به هزينه اي كه پرداخت نموديد درب مورد خريداري شده اصل است يا خير؟ با خواندن اين مطلب به راحتي مي توانيد در هنگام خريد، درب اصل را از تقلبي تشخيص دهيد.

وزن درب ضد سرقت

اولين و آسان ترين راه تشخيص يك درب با كيفيت از طريق وزن آن مي باشد. درب هاي اصل، معمولا داراي وزن بين 90 تا 150 كيلوگرم مي باشند اما درب هاي تقلبي وزني كمتر از اين دارند. درب ضد سرقت فلزي اصل مي تواند داراي وزن بيشتر از 150 كيلوگرم باشد و آن هم به دليل استفاده از فلز براي رويه درب مي باشد. در بعضي از درب هاي فرعي به جاي استفاده از شبكه فلزي در ساختار درب از شبكه هاي مقوايي استفاده مي شود و همين امر موجب وزن پايين اين محصولات شده است. البته وزن درب با توجه به ابعاد آن متغير است به طور مثال درب ضدسرقت سه لنگه از مدل تك لنگه سنگين تر مي باشد.

 

قفل درب 

مورد بعدي براي شناخت درب ضد سرقت اصل، قفل درب است. قفل مهم ترين قسمت درب هاي ضد سرقت مي باشد. اگر درب شما داراي بهترين ساختار و محكم ترين استراكچر نيز باشد بدون قفل امن هيچ گونه ارزشي ندارد. در هنگام خريد دقت نماييد از قفل هاي با كيفيت در ساخت درب استفاده شده باشد. از پرطرفدارترين مدل قفل درب ضد سرقت در بازار ايران، قفل برند كاله و داف تركيه مي باشد. هر چند كه مي توان قفل ها را بعد از خريد درب تعويض نمود و حتي انواع قفل ديجيتال را براي اين محصولات نصب كرد اما چه بهتر كه درب شما از همان ابتدا كار بي نقص باشد.

جنس رويه درب

مورد بعدي كه در هنگام خريد درب ضد سرقت بايد به آن دقت نماييد، نوع روكش درب است. بهترين و گران ترين روكش براي درب ضد سرقت، از چوب طبيعي مي باشد. اين روكش ها داراي حكاكي ها و رگه هايي از رنگ چوب طبيعي مي باشند كه حالت كلاسيكي را به درب مي بخشد. البته بايد به محل مورد نصب درب هم توجه نماييد به طور مثال اگر مي خواهيد از اين محصول به عنوان درب ورودي در بيرون از ساختمان استفاده نماييد بهتر است درب با رويه فلزي مقاوم در برابر رطوبت و تابش نورخورشيد را برگزينيد. اگر جنس روكش درب شما مناسب نباشد با گذشت زمان دچار تغيير رنگ و شكل ظاهري خواهد شد و مجبور مي شويد روكش درب را تعمير و يا تعويض نماييد. از انواع ديگر روكش درب مي توان به روكش از جنس هاي ام دي اف، پي وي سي، استيل، هايگلاس و لمينت اشاره نمود.

استراكچر درب ضد سرقت

استراكچر داخلي درب ضد سرقت بسيار مقاوم بوده و از دو ورق فولادي در آن استفاده شده كه در بين اين ورقه هاي فولادي از شبكه هاي فلزي استفاده شده است. اكثر سازندگان درب ضد سرقت سعي دارند از بهترين استراكچر براي درب هاي خود استفاده نمايند. هر چقدر استحكام استراكچر درب شما بالاتر باشد به همان ميزان كيفيت درب افزايش مي يابد. اين ساختار از قسمت هاي مختلفي مانند كلاف ها و كمربندهاي فلزي، صفحه هاي فولادي و شبكه هاي فلزي تشكيل شده است. از پر استفاده ترين انواع استراكچر درب ضد سرقت مي توان به اين دو مورد اشاره نمود:

 مي باشد و به شكل سينوسي و زاويه دار مورد استفاده قرار مي گيرند.
  • ورق هاي فولادي كه در ابعاد درب ضد سرقت هستند. معمولا در اين ورقه ها از يك لايه پلي اورتان به عنوان عايق استفاده مي شود.

 درب ضد سرقت اصل و با كيفيت مي تواند به عنوان عايق صوتي و حرارت نيز مورد استفاده قرار گيرد. در صورت تمايل مي توانيد به صورت سفارشي از پشم شيشه در ساختار درب براي ايجاد عايق بيشتر استفاده نماييد.

مركز فروش درب ضد سرقت

توليد كننده درب ضد سرقت

آخرين مورد براي شناخت يك درب ضد سرقت اصل، كشور و يا شركت توليد كننده درب مي باشد. درب هاي ضد سرقت چيني معمولا داراي كيفيت جالبي نمي باشند اما محصولات با كيفيت هم در بين آن ها وجود دارد. اما درب هاي ترك و ايراني از جمله درب هاي اصل و بسيار مورد اعتماد در بازار هستند. توصيه مي شود براي خريد درب ضد سرقت حتما به مراكز فروش معتبر درب مراجعه بفرماييد و از فروشگاه هاي متفرقه در سطح شهر خريد ننماييد. اين گونه از خريد خود مطمئن خواهيد بود. از معروف ترين مدل هاي درب ايراني مي توان به درب ضد سرقت مدل ونوس اشاره نمود. اين درب داراي ظاهري بسيار شيك و كيفيت بالا مي باشد كه موجب شده مورد توجه خريداران قرار گيرد.

منبع : راسان درب


برچسب: درب ضد سرقت ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۵۷ توسط:بهنام خاني موضوع:

فروش ويژه درب ضد سرقت و انواع درب هاي ساختماني

درب‌ ساختماني يكي از مهم ترين قسمت هاي يك ساختمان مي باشد كه تاثير بسيار زيادي در جلوه و زيبايي آن ساختمان و همچنين امنيت ساكنين دارند. امروزه با پيشرفت چشم گير تكنولوژي و فناوري در صنعت ساختمان سازي درب‌ ها نيز از اين قاعده مستثني نيستند و دچار تحولات و تغييرات زيادي شده اند. از جمله مهم ترين درب هاي ساختماني مي توان به درب ورودي ضد سرقت و درب اتاقي اشاره داشت. اين درب ها در مدل هاي مختلف و براي نيازها و سلايق مختلف طراحي و در بازار موجود مي باشمد. راسان درب توليد كننده درب ضد سرقت در ايران مي باشد و انواع ديگر درب ساختماني را نيز مي توانيد در اين فروشگاه تهيه و خريداري نماييد.
علاوه بر درب هاي خارجي در بازار انواع درب داخلي نيز موجود مي باشد كه اين درب ها شامل درب اتاق، سرويس بهداشتي و حمام و درب آكوستيك مي باشد.

 

.

 

انواع درب ضد سرقت

چند سالي است كه درب‌ هايي به نام درب ضد سرقت وارد بازار شده اند. اين درب ها به علت تفاوت در استراكچر، جنس و مقاومت آن و همچنين استفاده از پشم سنگ در لايه‌هاي داخلي و ساختار كلي در برابر ضربه و اهرم نمودن بسيار مقاوم مي باشند. درب‌ ضدسرقت داراي انواع مختلفي مي باشد. از درب ضد سرقت ترك گرفته تا ايراني و چيني. در يك دسته بندي كلي سعي داريم شما را با انواع در ضد سرقت موجود در بازار ايران آشنا نماييم:

  • درب ضد سرقت ترك، چيني، ايراني و ايتاليايي
  • درب ضد سرقت لوكس، چوبي، لابي، فلزي
  • درب ضد سرقت تك لنگه، يك و نيم، دو لنگه و سه لنگه
  • درب ضد سرقت سفيد، گردويي، مشكي و..

اين دسته بندي يك شماي كلي از انواع درب موجود در بازار مي باشد. شما مي توانيد براي خريد درب ضد سرقت و اطلاع از قيمت اين محصولات با فروشگاه ها و توليد كنندگان درب ضد سرقت تماس بگيريد. قديمي ترين فروشگاه اينترنتي درب ضد سرقت راسان درب مي باشد كه مي توانيد انواع محصولات درب داخلي و درب ورودي را از اين مركز پخش تهيه نماييد.

.

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان كه به عنوان درب چيني هم شناخته مي شود درخواست زيادي در بازار دارد. اين درب ها داراي قيمت مناسب مي باشند ولي از لحاظ كيفيتي در موقع خريد بايد داقت داشته باشيد تا درب باكيفيت را خريداري نماييد، زيرا بعضي از مدل هاي درب ضد سرقت ارزان داراي كيفيت مناسبي نمي باشند. درب هاي ارزان معمولا داراي روكش هاي فلزي مي باشند و از يراق آلات معمولي در ساخت آن ها استفاده شده است.

 

نكات مهم در هنگام خريد درب هاي ضد سرقت

در هنگام خريد انواع درب ضد سرقت بايد به مواردي توجه داشته باشيد تا دربي مقاوم تهيه نماييد. مهم ترين نكته كه مي توانيد به راحتي كيفيت درب را با آن بسنجيد، قفل درب است. قفل هاي ضد سرقت با كيفيت معمولا از برند كاله و داف تركيه مي باشند. اگر قفل درب داراي كيفيت نباشد نمي توان به آن درب اطمينان نمود. مورد بعدي نوع رويه درب، رويه چوبي بسيار مقاوم و با كيفيت است و انتخاب يك رويه مقاوم موجب افزايش طول عمر درب مي شود.

.

درب آكوستيك و عايق صدا

درب هاي آكوستيك كه با نام درب ضد صدا و درب عايق صدا نيز شناخته مي شوند از محبوب ترين مدل هاي درب است كه بيشتر به عنوان درب اتاق هاي كنفرانس، درب اتاق مديريت شركت ها و استوديوهاي موسيقي مورد استفاده قرار مي گيرند. البته دربهاي ضد سرقت هم داراي عايق صوتي مي باشند. درب آكوستيك چرمي، از پر فروش ترين درب هاي عايق‌ ضد صدا مي باشند كه داراي ظاهري بسيار شيك هستند. اين درب هاي چرمي ضد صدا بر حسب نوع چرم استفاده شده در درب، نوع يراق آلات، لمسه كاري و…داراي قيمت‌هاي متفاوتي هستند.
ضد صدا كردن درب ها درجه‌هاي مختلفي دارد. به طور مثال يك درب آكوستيك تا 10 درصد مي‌ تواند جلوي ورود صداها را بگيرد و دربي ديگر تا 90 درصد از ورود صدا جلوگيري مي كند. كيفيت و تعداد فوم‌هاي استفاده شده در درب آكوستيك در كيفيت آن تاثير گذار است. هر چه قدر تعداد اين فوم ها و كيفيت آن ها بيشتر باشد، كيفيت نهايي درب ضد صدا بيشتر خواهد بود. فوم‌هاي كار شده در درب عايق صدا تاثير بسيار زيادي در قيمت درب آكوستيك دارد.

.

كاربردهاي درب آكوستيك

  • استفاده به عنوان درب عايق صوتي آپارتمان ها
  •  سالن كنفرانس ادارات
  • اتاق مديريتي
  • مورد استفاده در درب ورودي و خروجي سالن هاي سينما
  •  اتاق كارگاه ها
  •  درب داخلي شركت ها ودفترهاي كار
  •  استوديو ها و اتاق هاي ضبط صدا

 

قيمت درب آكوستيك

همان طور كه اشاره شد هزينه ساخت درب آكوستيك بسته به نوع فوم به كار رفته در درب و تعداد لنگه و يراق آلات مورد استفاده متغير است. براي مثال مي توان به دستگيره درب ضد صدا اشاره داشت. دستگيره دربهاي آكوستيك يكي از مواردي است كه در قيمت تمام شده درب آكوستيك تاثير گذار است، با نصب دستگيره هاي خاص و مدرن هزينه شما مي تواند تا چندين ميليون تومان افزايش يابد.

.

لمسه كوبي درب عايق صدا

لمسه كوبي و لمسه دوزي دو مفهوم جداگانه مي باشد. در لمسه دوزي ديگر از دوخت زدن چرم و پارچه استفاده نمي شود و با استفاده از دكمه و گل ميخ به چرم ها شكل مي دهند. لمسه كوبي داراي ظاهري بسيار شيك تر از لمسه دوزي مي باشد. لمسه كوبي كاري بسيار سخت و زمان بر است و به همين دليل باعث افزايش قيمت درب مي شود. يكي از مزاياي لمسه كوبي اين است  كه مي توان طرح ها و اشكال بيشتر و متنوع تري براي درب ايجاد نمود. معمولا براي لمسه كوبي و لمسه دوزي به اين موارد احتياج خواهيم داشت:

  •  عايق اسفنجي  با چگالي بين 20 تا 25 كيلوگرم بر متر مربع، داراي ضخامت 2 تا 3 سانت.
  • استفاده از پارچه هاي مخمل و يا چرم براي استفاده در روكش درب عايق صدا.
  • گل ميخ ساده، كار شده و يا دكمه هاي همرنگ

.

درب چوبي اتاقي

چوب يكي از قديمي‌ ترين و باكيفيت ترين عنصر براي ساخت درب مي باشد. از گذشته تا كنون انواع چوب به دليل دسترسي راحت يكي از مهم ترين متريال براي ساخت قسمت هاي مختلف خانه از جمله دربها به شمار مي رود. استفاده از درب‌ هاي چوبي در منازل بسيار مرسوم است و از دلايل آن هم مي توان به زيبايي، عايق در برابر صدا، نصب آسان درب، طول عمر بالا و از همه مهم ‌تر حس آرامش بخشي كه رنگ و بافت چوب طبيعي دارد، اشاره نمود. تنها نقطه منفي در درب اتاقي چوبي، قيمت بالاتر اين درب ها نسبت به ساير درب ها ساختماني مي باشد. همچنين درب ضد سرقت لوكس كه از باكيفيت ترين مدل درب ورودي مي باشد نيز از چوب طبيعي ساخته شده و داراي قيمت بالاتري نسبت به ساير مدل هاي درب مي باشد.

.

درب لابي

درب لابي يكي از درب هاي استفاده شده به عنوان درب ورودي ساختمان مي باشد. اين درب ها در مدل ها و طرح هاي مختلف در بازار موجود مي باشند. درب ضد سرقت لابي داراي ابعادي بزرگتر از درب آپارتماني مي باشد. درب دو لنگه و سه لنگه چوبي و شيشه خور متداول ترين مدل هاي درب ورودي لابي ساختماني مي باشند.
درب چوبي لابي از درب هاي لاكچري و فوق لوكس ساختماني به شمار مي رود. اين درب ها در مقابل نور خورشيد و رطوبت بسيار مقاوم بودن و از درب هاي گران قيمت در بازار مي باشند. همچنين از ديگر درب هاي محبوب مي توان به درب لابي چوبي شيشه خور اشاره داشت. درب چوبي لابي با قطرهاي مختلف توليد مي شود و امكان نصب انواع قفل ديجيتال و هوشمند بر روي اين دربها امكان پذير مي باشد.

 

درب سرويس بهداشتي

درب سرويس و حمام از ديگر مدل هاي درب داخلي ساختمان مي باشد كه داراي رويه هايي مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند. اين درب ها معمولا از جنس ABS و يا داراي روكش پي وي سي مي باشند. درب هاي abs عايق صدا و حرارت نمي باشد. يك روشي كه مي توان براي افزايش مقاومت درب هاي ضد آب در برابر رطوبت استفاده نمود، استفاده از رزين در روكش درب است.

.

درب پلي وود

مي توان از درب پلي وود به عنوان جايگزيني براي ديگر درب هاي داخلي استفاده نماييد. درب پلي وود مدل جديد از درب داخلي ساختمان مي باشد كه در ساخت و توليد آن از مواد پلي پروپيلن و پي وي سي استفاده مي شود. از مهم ترين مشخصات درب پلي وود يا wpc مي توان به  عايق صدا و حرارت بودن آن اشاره داشت، همچنين اين درب ها در مقابل ضربه نيز بسيار مقاوم مي باشند.

.

درب ام دي اف

از ارزان ترين مدل هاي درب داخلي ساختمان مي توان به درب ام دي اف اشاره داشت. درب ام دي اف با روكش پي وي سي از محصولات پر فروش مي باشد. از ام دي اف در ساخت رويه درب هاي ضد سرقت نيز استفاده مي شود. روكش استفاده شده در درب اتاقي از جنس ام دي اف داراي تنوع بسيار زيادي مي باشد: روكش چوب طبيعي، روكش چوب گردو، روكش پي وي سي و ملامينه از اين موارد مي باشند.

منبع: اتحاد درب


برچسب: درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۳۰ توسط:بهنام خاني موضوع:

مهمترين ويژگي هاي درب ضد سرقت با كيفيت و قيمت مناسب چيست

 درب ضد سرقت، دربي است كه موجب ايجاد امنيت و آرامش براي اعضاي خانواده شما مي شود. اين درب ها بهترين و ارزان ترين راه حل براي حفظ امنيت خانه و خانواده شما مي باشد. شايد نصب درب ضد سرقت به منزله ايجاد امنيت صد در صد نباشد اما تا حد زيادي مي تواند مانع نفوذ سارقان به منزل شما شود.

 در هنگام خريد درب ضد سرقت مانند هر محصول ديگري، بايد دانش و اطلاعات لازم را در مورد آن داشته باشيد. درب هاي ضد سرقت مختلفي در بازار موجود مي باشند كه توسط توليد كنندگان درب ضد سرقت در داخل و خارج از كشور ساخته شده اند اما همه اين محصولات داراي كيفيت لازم نمي باشند. بنابراين بايد در هنگام خريد دقت لازم را داشته باشيد تا محصولي كه تهيه مي نماييد يك درب ضد سرقت اصل و با كيفيت و داراي استانداردهاي لازم براي ايجاد امنيت منزل شما باشد. براي خريد انواع درب ضد سرقت مي توانيد با فروشگاه درب ضد سرقت اتحاد درب تماس بگيريد. در اين مقاله سعي داريم شما را با مشخصات يك درب ضد سرقت با كيفيت آشنا سازيم.

 

يك درب ضد سرقت امن و با كيفيت بايد چه خصوصياتي داشته باشد؟

درب ضد سرقت از امنيت بيشتري نسبت به ساير درب هاي ورودي ساختمان برخوردار است و اين امنيت را مديون ساختار و طراحي موجود در اين مدل از درب ها هستيم. در اين روزها درب هاي ضد سرقت از محبوب ترين مدل هاي درب ورودي ساختماني مي باشد. در ساختار اين درب ها بايد استانداردهايي را رعايت نمود تا بتوانند مهر تاييد و امنيت را دريافت نمايند. از جمله اين خصوصيات مي توان به موارد ذيل اشاره داشت:

  • استراكچر درب ضد سرقت: استفاده از لايه هاي فولادي در بين دو لايه رويي اين درب ها باعث مقاومت بسيار بالاي در درب ضد سرقت شده است. همچنين با توجه به مكان نصب درب از انواع عايقها نظير عايق صوتي، عايق حرارتي استفاده مي شود. چارچوب دربهاي ضد سرقت از جنس فولاد نرم با ضخامت 18 الي 24 سانتي مي باشد. چهارچوب اين درب ها بايد از جنس ورق آهن و مجهز به بهترين نوع نوار عايق لاستيكي باشد. درب عايق صدا مي تواند از ورود آلودگي هاي صوتي به داخل ساختمان شما جلوگيري نمايد.
  • قفل درب ضد سرقت: از مهم ترين اجزاي درب ضد سرقت قفل ها مي باشند. اگر درب شما داراي تمام مشخصه هاي يك درب استاندارد باشد ولي قفل باكيفيتي بر روي آن نصب نباشد ديگر هيچ امنيتي براي شما نخواهد داشت. بنابر اين در هنگام خريد بايد به برند و كيفيت قفل توجه نماييد. در حال حاضر قفل برند كاله تركي با كيفيت ترين مدل قفل براي اين درب ها مي باشد كه به راحتي در بازار يافت مي شوند.
  • روكش درب ضد سرقت: اگر مي خواهيد دربي كه خريداري مي نماييد داراي ظاهري شيك و لوكس باشد و سال هاي طولاني بدون تغيير شكل بتوانيد از آن ها استفاده نماييد، بهتر است از انواع درب ضدسرقت با روكش چوب خريداري نماييد. اين درب هاي به عنوان درب ضد سرقت لوكس شناخته مي شوند و در آنها انواع روكوب و تاج را مي توان طراحي و استفاده نمود. البته ساير روكش هاي درب ضد سرقت مانند روكش پي وي سي و هايگلاس نيز داراي كيفيت بالا و ظاهري زيبا هستند. روكش چوبي از گران ترين مدل هاي رويه فروش درب ضد سرقت مي باشد.
  •  چهار چوب درب ضد سرقت: در ساخت چهارچوب اين درب ها از آلياژهاي با كيفيت، با ضخامت 1.5 ميلي متر يا بيشتر استفاده شده است. محل اتصال آلياژها بايد جوشكاري شوند. جوش ليزري، بهترين جوش براي گوشه هاي چهارچوب درب است زيرا كيفيت ظاهري درب ها را افزايش مي دهد.
  • درب ضد سرقت ارزان

    درب ضد سرقت ارزان كه به عنوان درب چيني هم شناخته مي شود درخواست زيادي در بازار دارد. اين درب ها داراي قيمت مناسب مي باشند ولي از لحاظ كيفيتي در موقع خريد بايد داقت داشته باشيد تا درب باكيفيت را خريداري نماييد، زيرا بعضي از مدل هاي درب ضد سرقت ارزان داراي كيفيت مناسبي نمي باشند. درب هاي ارزان معمولا داراي روكش هاي فلزي مي باشند و از يراق آلات معمولي در ساخت آن ها استفاده شده است.

    شما به عنوان شخصي كه قرار است اقدام به خريد درب نماييد بايد با مشخصات و ويژگي هاي اين محصول آشنا باشيد تا بتوانيد بهترين درب ضد سرقت، متناسب با نياز خود را تهيه نماييد. با توجه به وجود مدل هاي مختلفي از اين محصول كه ساخت كشور ها و شركت هاي مختلف است، اگر با مشخصات درب ضد سرقت آشنايي نداشته باشيد ممكن است در هنگام خريد دچار مشكل شويد و يا به اصطلاخ سرتان كلاه برود. از اين رو ما قصد داريم تا شما را با ويژگي هاي يكي درب ضد سرقت باكيفيت و اصل آشنا سازيم تا بتوانيد با خيالي راحت و با ديدي باز اقدام به خريد نماييد.

    نكات مهم در هنگام خريد درب هاي ضد سرقت

    در هنگام خريد انواع درب ضد سرقت بايد به مواردي توجه داشته باشيد تا دربي مقاوم تهيه نماييد. مهم ترين نكته كه مي توانيد به راحتي كيفيت درب را با آن بسنجيد، قفل درب است. قفل هاي ضد سرقت با كيفيت معمولا از برند كاله و داف تركيه مي باشند. اگر قفل درب داراي كيفيت نباشد نمي توان به آن درب اطمينان نمود. مورد بعدي نوع رويه درب، رويه چوبي بسيار مقاوم و با كيفيت است و انتخاب يك رويه مقاوم موجب افزايش طول عمر درب مي شود.

 

استفاده از تجهيزات مدرن براي ايجاد امنيت بيشتر

همان طور كه اشاره شد درب ضد سرقت نمي تواند امنيت صد در صدي را براي ساختمان شما ايجاد نمايد و ممكن است سارقان با ترفندهايي راه نفوذ به منزل شما را پيدا كنند. از اين رو توصيه مي شود همراه با نصب درب ضد سرقت از ساير روش ها براي افزايش امنيت استفاده نماييد. اين راهكار ها عبارتند از نصب قفل ديجيتال بر روي درب ضد سرقت، استفاده از چشمي هوشمند و نصب انواع دوربين مداربسته از جمله اين روش ها مي باشند. با استفاده از اين تجهيزات و امكانات شايد ديگر سارقان نتوانند به حريم خصوصي شما دست پيدا كنند.

منبع: راسان درب


برچسب: درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۹:۰۷ توسط:بهنام خاني موضوع:

آموزش باز كردن قفل درب ضد سرقت

حالتهاي مختلف جهت باز كردن قفل درب ضد سرقت

حالت اول)
در صورتي كه درب ضد سرقت قفل نشده باشد و فقط بسته شده باشد به عبارت ديگر فقط زبانه اي كه با دستگيره عمل مي كند درگير باشد و ساير زبانه هاي قفل درگير نباشند. در اين حالت به راحتي همانند ساير درب هاي قديمي مي توان با استفاده از كارت هاي تلفن ، عابر بانك ويا فيلم هاي راديولوژي درب را باز كرد.بدين صورت كه يكي از كارت ها ذكر شده را از سمت قفل و از كنار درب طوري وارد مي كنيم كه كارت بالاتر از زبانه قرارگيرد و با پايين كشيدن كارت و همزمان فشار دادن درب به سمت داخل آپارتمان ،كارت زبانه را به عقب رانده و درب ضد سرقت باز خواهد شد .البته با توجه به اينكه درب هاي ضد سرقت داراي لاستيك هاي درزگير هستند و اصولا اگر خوب ريگلاژ شده باشند درز كمتري نسبت به درب هاي كلاسيك قديمي دارند باز كردن درب ضد سرقت با اين روش كمي مشكلتر و زمان بيشتري را طلب مي كند.
حالت دوم)
اگر شما درب ضد سرقت را قفل كرده باشيد كار سخت خواهد شد چون حتما بايد يك فرد حرفه اي قفل درب ضد سرقت را باز كند كه البته اين كار زمان بر خواهد بود و از عهده هر كسي هم بر نخواهد آمد. يك فرد حرفه اي بين 30 تا 45 دقيقه زمان نياز دارد تا قفل درب ضد سرقت را باز كند و اين زمان تحت تاثير تعداد زبانه هاي قفل درب ضد سرقت و اينكه زبانه هاي قفل از چپ و راست و بالا و پايين درگير شده باشند نخواهد بود و زماني كه قفل درب ضد سرقت باز شود كل زبانه ها ي درگير همانند زماني كه با كليد،درب ضد سرقت را باز مي كنيم ،آزاد خواهند شد .
حال دو سوال جديد ممكن است در رابطه با باز كردن قفل درب ضد سرقت به ذهن شما خطور كند.

  1. پس تعداد زبانه ها چه تاثيري در امنيت درب ضد سرقت دارند واگر موثر هستند تا چه حد؟
  2. پس اگر بتوان قفل درب هاي ضد سرقت را نيز باز كرد چه فرقي بين درب ضدسرقت و يك درب معمولي وجود دارد؟

اول بايد بدانيم كه اين درب ها ي پيش ساخته را در ساير كشورها به نام درب ايمن مي شناسند كه معادل واژه مي باشد .شايد نام درب ضد سرقت كه معادل واژه توقعي در ما از اين درب ايجاد كرده باشد كه دور از واقعيت است .
مهمترين عامل در ايمن كردن اين درب هاي پيش ساخته نسبت به ساير درب ها اين است كه قفل و لولاي درب در فلز جاگذاري شده است و احتمال شكسته شدن درب بر اثر ضربه از قسمت قفل و لولا بسيار پايين مي باشد.(البته در صورتي كه استانداردها در ساخت درب ضد سرقت رعايت شده باشد)
واين در حالي است كه طبق اطلاعات به دست آمده از مشترياني كه متاسفانه منزل آنها به سرقت رفته است اكثر سرقتها در زمان بسيار كوتاه و از طريق شكستن درب از سمت قفل است و سارقان زماني را صرف باز كردن قفل نخواهندكرد. بنابراين اتصال قفل درب و لولا ها به ساختارهاي فلزي از اهميت بيشتري نسبت به زبانه هاي قفل ها برخوردار هستند. چون چه زبانه ها از بالا و پايين درگير شده باشند چه نه، درب بر اثر ضربه شكسته نخواهد شد و باز سارقان به سمت شكستن و يا اهرم كردن درب از قسمت قفل اقدام خواهند كرد پس اگر دربها داراي دو قفل مجزا باشند در صورتي كه سارق زمان و توانايي براي باز كردن قفل ها را هم داشته باشد زمان از 30تا 45 دقيقه به 60تا 90دقيقه خواهد رسيد هرچند اين دو قفل تعداد زبانه هاي كمي هم داشته باشند.
پس با توجه به صحبتهاي اخير در مورد باز كردن قفل درب ضد سرقت  معلوم  شد اولويت اول جهت بالا بردن امنيت اين است كه درب قابل شكستن و يا اهرم كردن از طرف قفل و لولا نباشد.

اگر كليد پشت در ضد سرقت بماند، چگونه بايد درب را باز كرد؟

در درب‌هاي ضد سرقت به منظور بالا بردن امنيت ساختمان و جلوگيري از ورود سارقين به داخل ساختمان، از قطعات مختلفي نظير ورقه‌هاي فولادي و يا قفل‌هاي مخصوص استفاده مي شود. در دربهاي ضد سرقت از انواع قفل‌هاي ۷ زبانه، قفل‌هاي مولتي سيستم چهارده زبانه،قفل چنگكي و يا قفل هوشمند برقي يا الكترونيكي استفاده مي‌شود. بنابراين با وجود قطعات مختلف محافظتي و قفل‌هاي مخصوص بكار رفته در درب‌هاي ضد سرقت، تنها راه حل، باز كردن درب از طريق قفل آن است. بنابراين اگر كليد پشت در ضد سرقت بماند ، شما نمي‌توانيد از طريق ترفندهايي كه براي باز كردن قفل درب‌هاي معمولي بكار مي‌رود، قفل درب‌هاي ضد سرقت را نيز باز كنيد.
تنها راه باز كردن انواع دربهاي ضد سرقت، تعويض قفل و يا باز كردن قفل توسط كليد ساز است. زيرا كليد ساز در عين حال كه فرد مختصصي در اين زمينه است، از ابزارهاي مخصوصي نيز براي باز كردن درب‌هاي ضد سرقت استفاده مي‌كند. بنابراين اگر كليد پشت در ضد سرقت بماند ، با دستكاري قفل درب آسيب بيشتري به آن وارد نكنيد و از كليدساز حرفه‌اي كه نزديك ساختمان شماست كمك بگيريد.

منبع :درب امن


برچسب: درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۵:۴۹ توسط:بهنام خاني موضوع:

مشخصات و قيمت درب ضد سرقت با كيفيت

يك درب ضد سرقت امن و با كيفيت بايد چه خصوصياتي داشته باشد؟

درب ضد سرقت از امنيت بيشتري نسبت به ساير درب هاي ورودي ساختمان برخوردار است و اين امنيت را مديون ساختار و طراحي موجود در اين مدل از درب ها هستيم. در اين روزها درب هاي ضد سرقت از محبوب ترين مدل هاي درب ورودي ساختماني مي باشد. در ساختار اين درب ها بايد استانداردهايي را رعايت نمود تا بتوانند مهر تاييد و امنيت را دريافت نمايند. از جمله اين خصوصيات مي توان به موارد ذيل اشاره داشت:

  • استراكچر درب ضد سرقت: استفاده از لايه هاي فولادي در بين دو لايه رويي اين درب ها باعث مقاومت بسيار بالاي در درب ضد سرقت شده است. همچنين با توجه به مكان نصب درب از انواع عايقها نظير عايق صوتي، عايق حرارتي استفاده مي شود. چارچوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم با ضخامت 18 الي 24 سانتي مي باشد. چهارچوب اين درب ها بايد از جنس ورق آهن و مجهز به بهترين نوع نوار عايق لاستيكي باشد. درب عايق صدا مي تواند از ورود آلودگي هاي صوتي به داخل ساختمان شما جلوگيري نمايد.
  • انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ايران

    درب ضد سرقت موجود در فروشگاه ها معمولا داراي سه دسته بندي زير مي باشد:

  • درب ضد سرقت ايراني
  • درب ضد سرقت ترك
  • درب ضد سرقت چيني
  • درب ضد سرقت ايراني

    جالب است بدانيد كه در حالي كه اغلب مردم تصور مي‌كنند كه درب هاي ضد سرقت ايراني داراي كيفيت پاييني هستند و ترجيح مي‌دهند با پرداخت هزينه‌ هاي بالا يك درب ضد سرقت خارجي تهيه كنند، اين درها داراي كيفيت قابل قبولي هستند و به نسبت هزينه‌ اي كه مي‌پردازيد اغلب مي‌توانند گزينه مناسبي باشند.خوشبختانه توليد كنندگان درب ضد سرقت در داخل ايران داراي عملكرد بسيار خوبي بودند و درب هاي توليد ايران قابل رقابت با نمونه هاي خارجي هستند.

    درب ضد سرقت ترك

    يك از بهترين گزينه ها براي خريد درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ترك است.اين درب ها داراي كيفيت بسيار بالا و ظاهري بسيار شيك هستند . اما نسبت به درب ايراني داراي قيمت بالاتري هستند.درب ضد سرقت ترك اصل توسط كشور تركيه وارد ايران مي شود بي شك درب ضد سرقت ترك يكي از انواع درب هاي ضد سرقتي است كه داراي كيفيت و قيمت بالا با متريال اصلي مي باشد.براي تشخيص درب ضد سرقت ترك اصل از نوع فرعي آن بايد از افراد باتجربه در اين زمينه كمك بگيريد و از فروشگاه هاي معتبر اقدام به خريد نماييد.

  • قفل درب ضد سرقت: از مهم ترين اجزاي درب ضد سرقت قفل ها مي باشند. اگر درب شما داراي تمام مشخصه هاي يك درب استاندارد باشد ولي قفل باكيفيتي بر روي آن نصب نباشد ديگر هيچ امنيتي براي شما نخواهد داشت. بنابر اين در هنگام خريد بايد به برند و كيفيت قفل توجه نماييد. در حال حاضر قفل برند كاله تركي با كيفيت ترين مدل قفل براي اين درب ها مي باشد كه به راحتي در بازار يافت مي شوند.
  • روكش درب ضد سرقت: اگر مي خواهيد دربي كه خريداري مي نماييد داراي ظاهري شيك و لوكس باشد و سال هاي طولاني بدون تغيير شكل بتوانيد از آن ها استفاده نماييد، بهتر است از انواع درب ضدسرقت با روكش چوب خريداري نماييد. اين درب هاي به عنوان درب ضد سرقت لوكس شناخته مي شوند و در آنها انواع روكوب و تاج را مي توان طراحي و استفاده نمود. البته ساير روكش هاي درب ضد سرقت مانند روكش پي وي سي و هايگلاس نيز داراي كيفيت بالا و ظاهري زيبا هستند. روكش چوبي از گران ترين مدل هاي رويه درب ضد سرقت مي باشد.
  •  چهار چوب درب ضد سرقت: در ساخت چهارچوب اين درب ها از آلياژهاي با كيفيت، با ضخامت 1.5 ميلي متر يا بيشتر استفاده شده است. محل اتصال آلياژها بايد جوشكاري شوند. جوش ليزري، بهترين جوش براي گوشه هاي چهارچوب درب است زيرا كيفيت ظاهري درب ها را افزايش مي دهد.

منبع: rashadoors.com


برچسب: درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۰:۰۷ توسط:بهنام خاني موضوع:

مشخصات و قيمت درب ضد سرقت با كيفيت

يك درب ضد سرقت امن و با كيفيت بايد چه خصوصياتي داشته باشد؟

درب ضد سرقت از امنيت بيشتري نسبت به ساير درب هاي ورودي ساختمان برخوردار است و اين امنيت را مديون ساختار و طراحي موجود در اين مدل از درب ها هستيم. در اين روزها درب هاي ضد سرقت از محبوب ترين مدل هاي درب ورودي ساختماني مي باشد. در ساختار اين درب ها بايد استانداردهايي را رعايت نمود تا بتوانند مهر تاييد و امنيت را دريافت نمايند. از جمله اين خصوصيات مي توان به موارد ذيل اشاره داشت:

  • استراكچر درب ضد سرقت: استفاده از لايه هاي فولادي در بين دو لايه رويي اين درب ها باعث مقاومت بسيار بالاي در درب ضد سرقت شده است. همچنين با توجه به مكان نصب درب از انواع عايقها نظير عايق صوتي، عايق حرارتي استفاده مي شود. چارچوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم با ضخامت 18 الي 24 سانتي مي باشد. چهارچوب اين درب ها بايد از جنس ورق آهن و مجهز به بهترين نوع نوار عايق لاستيكي باشد. درب عايق صدا مي تواند از ورود آلودگي هاي صوتي به داخل ساختمان شما جلوگيري نمايد.
  • انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ايران

    درب ضد سرقت موجود در فروشگاه ها معمولا داراي سه دسته بندي زير مي باشد:

  • درب ضد سرقت ايراني
  • درب ضد سرقت ترك
  • درب ضد سرقت چيني
  • درب ضد سرقت ايراني

    جالب است بدانيد كه در حالي كه اغلب مردم تصور مي‌كنند كه درب هاي ضد سرقت ايراني داراي كيفيت پاييني هستند و ترجيح مي‌دهند با پرداخت هزينه‌ هاي بالا يك درب ضد سرقت خارجي تهيه كنند، اين درها داراي كيفيت قابل قبولي هستند و به نسبت هزينه‌ اي كه مي‌پردازيد اغلب مي‌توانند گزينه مناسبي باشند.خوشبختانه توليد كنندگان درب ضد سرقت در داخل ايران داراي عملكرد بسيار خوبي بودند و درب هاي توليد ايران قابل رقابت با نمونه هاي خارجي هستند.

    درب ضد سرقت ترك

    يك از بهترين گزينه ها براي خريد درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ترك است.اين درب ها داراي كيفيت بسيار بالا و ظاهري بسيار شيك هستند . اما نسبت به درب ايراني داراي قيمت بالاتري هستند.درب ضد سرقت ترك اصل توسط كشور تركيه وارد ايران مي شود بي شك درب ضد سرقت ترك يكي از انواع درب هاي ضد سرقتي است كه داراي كيفيت و قيمت بالا با متريال اصلي مي باشد.براي تشخيص درب ضد سرقت ترك اصل از نوع فرعي آن بايد از افراد باتجربه در اين زمينه كمك بگيريد و از فروشگاه هاي معتبر اقدام به خريد نماييد.

  • قفل درب ضد سرقت: از مهم ترين اجزاي درب ضد سرقت قفل ها مي باشند. اگر درب شما داراي تمام مشخصه هاي يك درب استاندارد باشد ولي قفل باكيفيتي بر روي آن نصب نباشد ديگر هيچ امنيتي براي شما نخواهد داشت. بنابر اين در هنگام خريد بايد به برند و كيفيت قفل توجه نماييد. در حال حاضر قفل برند كاله تركي با كيفيت ترين مدل قفل براي اين درب ها مي باشد كه به راحتي در بازار يافت مي شوند.
  • روكش درب ضد سرقت: اگر مي خواهيد دربي كه خريداري مي نماييد داراي ظاهري شيك و لوكس باشد و سال هاي طولاني بدون تغيير شكل بتوانيد از آن ها استفاده نماييد، بهتر است از انواع درب ضدسرقت با روكش چوب خريداري نماييد. اين درب هاي به عنوان درب ضد سرقت لوكس شناخته مي شوند و در آنها انواع روكوب و تاج را مي توان طراحي و استفاده نمود. البته ساير روكش هاي درب ضد سرقت مانند روكش پي وي سي و هايگلاس نيز داراي كيفيت بالا و ظاهري زيبا هستند. روكش چوبي از گران ترين مدل هاي رويه درب ضد سرقت مي باشد.
  •  چهار چوب درب ضد سرقت: در ساخت چهارچوب اين درب ها از آلياژهاي با كيفيت، با ضخامت 1.5 ميلي متر يا بيشتر استفاده شده است. محل اتصال آلياژها بايد جوشكاري شوند. جوش ليزري، بهترين جوش براي گوشه هاي چهارچوب درب است زيرا كيفيت ظاهري درب ها را افزايش مي دهد.

منبع: rashadoors.com


برچسب: درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۰۵ توسط:بهنام خاني موضوع:

فروش درب ضد سرقت در تهران

 فروش درب ضد سرقت در تهران

براي همه ما پيش آمده كه براي خريد محصول خاصي براي خانه و يا اعضاي خانواده به بخش ويژه اي از شهر مراجعه كرده ايم. جايي كه تعداد بسيار زيادي فروشگاه فقط همان محصول خاص را ارائه مي دهند. در اين محل ها معمولا به دليل فضاي رقابتي، قيمت ها كمي پايين تر است و البته كيفيت ارائه خدمات هم به نسبت بالاتر است. اصطلاحا به اين محل ها "بورس" آن محصول گفته مي شود.
در شهر هاي مختلف مي توان بيان كرد مكاني براي فروش درب ضد سرقت وجود ندارد. البته بايد بيان شود كه بورس درب ضد سرقت در تهران نيز وجود ندارد. و اگر در خياباني چند درب فروشي درب ضد سرقت وجود داشته باشد بصورت واسطه اي مي باشند. بيشتر توليد كنندگان اصلي درب ضد سرقت در شركت ها مي باشند كه مي توان بيان كرد در نقاط مختلف شهر تهران پراكنده شده اند. بطور كلي ما نمي توانيم بيان كنيم منطقه ي خاصي براي فروش درب ضد سرقت در تهران وجود داشته باشد. البته در نمايشگاه هاي بين المللي بيشتر توليد كنندگان و فروشندگان اصلي درب ضد سرقت به دور هم جمع مي آيند ولي به دليل انبوه شركت هاي واسطه اي نمي توان تميز بين توليد كنندگان ايجاد كرد.

فروش حضوري درب ضد سرقت ، از كجا؟

مشترياني كه به دنبال خريد درب ضد سرقت هستند همانند اكثر مشتريان ترجيح مي دهند تا براي خريد يك محصول به جايي مراجعه كنند كه فروشگاه هاي زيادي عرضه كننده محصول مورد نياز آن ها باشند و بتوانند از لحاظ مدل و قيمت مقايسه اي بين عرضه كنندگان محصولات داشته باشند. به عنوان مثال اگر كسي در تهران به دنبال بورس خريد مبل باشد ناخودآگاه يافت آباد يا دلاوران به ذهنش مي آيد يا اگر شخصي نياز به خريد وسايل الكترونيكي مثل تلويزيون و يخچال و موبايل و ... داشته باشد بايد به خيابان جمهوري مراجعه كند.
ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد كه نياز به خريد درب ضد سرقت و مشاهده نمونه كارهاي اين نوع درب داشته باشيد و دنبال جايي باشيد كه بتوانيد همه توليد كنندگان و فروشگاه ها را به صورت يكجا ببينيد اما موفق به يا فتن همچين جايي نشده باشيد.
براي فروش درب ضد سرقت مكاني وجود ندارد كه همه توليد كنندگان و وارد كنندگان به صورت متمرمز در آنجا حضور داشته باشند. 

هر يك از توليد كنندگان درب ضد سرقت ايراني به نوعي در ايجاد اشتغال جوانان كشور ايران مشاركت دارند و از آن بايد حمايت كرد و تنها راه حمايتي خريد محصولات ايراني با بهترين كيفيت است .
بيشتر سازندگان درب ضد سرقت در محدوده رسالت تهران تجمع دارند اين محل قبلا بورس درب چوبي در تهران بود كه جاي خود را به فروشندگان درب ضد سرقت داده است و هر روز بر تعدادشان افزوده مي شود و تنوع درب ضد سرقت در اين محدوده زياد است.

فروشگاه آنلاين انواع درب هاي ضد سرقت ساخت كشور هاي ايران،چين و تركيه در فروشگاه اينترنتي ب.شما ميتوانيد هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري،درب مورد نظر خود را از ميان صد ها مدل مختلف موجود در سايت اتحاد درب سفارش دهيد.

بسياري از مشتريان در دنياي پر مشغله امروز تمايل دارند تمام مراحل خريد و فروش در ضد سرقت به صورت اينترنتي انجام دهند . خريد آنلاين در ضدسرقت، فروش آنلاين اينترنتي درب ورودي ضدسرقت و سفارش اينترنتي در ضد سرقت ، فروش اينترنتي درب ساختماني براي اينگونه مشتريان راه اندازي شده است.

مراحل خريد اينترنتي درب ضد سرقت

با گشتن و جستجو در اينترنت ميتوانيد درهاي ضد سرقت ارزان با كيفيت مناسب كه دلخواه شما باشد را بيابيد.

  1. تماس با شركت و اعلام آدرس جهت بازديد سرپرست نصاب و برآورد دقيق ابعاد درب ضد سرقت مورد نياز .
  2. ارسال اينترنتي فاكتور در ضد سرقت براي مشتري و تمامي موارد مندرج در فاكتور توسط مشتري و فروشنده دوباره چك مي شود.
  3. واريز مبلغ وجه پيش پرداخت و ارسال سند واريزي براي شركت.
  4. ارسال در ضد سرقت و نصب آن

 

تشخيص درب ضد سرقت اصل و با كيفيت بسيار مشكل است و بايد با تجريه فراوان اقدام به خريد درب نماييد يا از فرد مورد اطمينان و با تجربه در اين زمينه كمك بگيريد

مركز فروش درب ضد سرقت 

راشا درب يكي از شركت هاي ارائه دهند درب ضد سرقت نه تنها در تهران بلكه در شهرستان هاي مختلف بخصوص شهرهاي شمالي كشور مي باشد. ارائه درب هاي ضد سرقت و درب هاي ضد حريق و درب هاي داخلي ساختماني را ميتوانيد از راشا درب تهيه بفرمايدد.

درب ضد سرقت

 

قيمت درب ضد سرقت

يكي از مهم ترين فاكتورهاي خريد درب ضد سرقت، قيمت آن مي باشد.قيمت درب ضد سرقت چيني معمولا از همه انواع درب كمتر است و به عنوان درب ضد سرقت ارزان، شناخته شده است.عوامل متعددي بر قيمت درب ضد سرقت تاثير مي گذارد.اين عوامل عبارت اند از:يراق آلات به كار رفته در درب، جنس روكش و رويه درب،رنگ درب،ابعاد درب،نوع چهارچوب و....

گران قيمت ترين و خاص ترين نوع روكش درب ، روكش شيشه اي است ، كه معمولا مشترياني كه به دنبال خريد هايي خاص و منحصر به فرد هستند اين نوع روكش را انتخاب مي كنند.درب هاي ضد سرقت با روكش شيشه اي ، از تركيب MDF و شيشه ضد سرقت تشكيل شده كه حتي مشتريان مي توانند با استفاده از چاپ سيلك رنگ زير شيشه رو هم به طور
دلخواه خودشون تغيير دهند.


برچسب: درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۲:۳۵ توسط:بهنام خاني موضوع:

فروشگاه اينترنتي درب ضد سرقت

درب ضد سرقت معمولا به صورت اكونومي در بازار موجود مي باشد كه قيمت درب ضد سرقت براي تمام مشتريان مقرون به صرفه باشد. اما روش هايي نيز وجود دارد كه مي توان امنيت درب ضد سرقت را افزايش داد. استفاده از قفل هاي مولتي سيستم چهارده زبانه و يا قفل چنگكي جز آپشن هايي مي باشند كه مشتريان مي توانند در زمان سفارشي براي بهبود امنيت درب ضد سرقت از آنها استفاده كنند. روش ديگر استفاده از ورق هاي دوبل فلزي در داخل درب مي باشد كه در اين حالت ضخامت ورق فلزي داخل درب به دو ميلي متر افزايش پيدا مي كند. درب ضد سرقت رويه تر ك اتحاد درب داراي چهارعدد پين پشت لولا گاوصندوقي ، شب بند ، روزبند و لاستيك درزگير مي باشند كه اين موارد نيز باعث بهبود مقاومت درب ضد سرقت مي باشد.براي خريد انواع درب ضد سرقت با كيفيت مي توانيد به فروشگاه اينترنتي درب ضد سرقت اتحاد درب مراجعه بفرماييد.

 

فروشگاه اينترنتي اتحاد درب

براي خريد درب ضد سرقت بايد به فروشگاه ها و مراكز معتبر مراجعه بفرماييد. درب هاي ضد سرقت اتحاد درب بر اساس نوع روكش چوب (راش يا گردو) ، ميزان برجستگي درب و يرآق آلات مورد استفاده تقسيم بندي مي شوند و شاستي كشي فلزي داخلي دربهاي ضد سرقت در تمامي مدل ها بصورت يكسان مي باشد. به طور مثال برخي از مدل ها كه داراي طرح هاي بدون برجستگي ( CNC ) مي باشند از درب هاي ضد سرقت برجسته قيمت تمام شده ي كمتري دارند. 

درب هاي ضد سرقت اتحاد درب كه با روكش گردو ساخته شده اند از درب هاي ضد سرقت روكش راش گران تر مي باشند. برخي از درب ها داراي يرآق آلاتي از جنس برنج يا استيل مي باشند كه اين موارد مي تواند بر قيمت درب ضد سرقت تاثير گذار باشد.اتحاد درب به عنوان معتبرترين مركز فروش انواع درب ساختماني در ايران شناخته شده است.

نمايندگي فروش درب ضد سرقت

اتحاد درب نمايندگي مركز فروش انواع درب ضد سرقت و درب داخلي ساختمان در ايران مي باشد. نمايندگان فروش درب ضد سرقت ممكن است مونتاژ كننده، توليد كننده و يا وارد كننده درب ضد سرقت باشند .اتحاد درب سالياني است كه مشغول به فروش اينترنتي و حضوري درب ضد سرقت در سراسر ايران است. ما اين افتخار را داريم تا به عنوان نمايندگي درب ضد سرقت در ايران ، با ارائه خدمات باكيفيت و كار با اجناس درجه يك در خدمت شما عزيزان باشيم.


برچسب: قيمت درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۵۸ توسط:بهنام خاني موضوع: