درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت لوكس و ارزان

 درب هاي ضد سرقت از مهم ترين تجهيزات براي ايجاد امنيت در ساختمان ها مي باشند. اين محصول نيز مانند ساير محصولات داراي انواع و دسته بندي هاي مختلفي است كه در هنگام خريد بايد با توجه به شرايط محل نصب و نوع نياز خود يكي از انواع درب ضد سرقت را برگزينيد و نصب نماييد. بعد از توجه به كيفيت و اصل بودن درب، مهم ترين فاكتور در هنگام خريد اين درب ها، قيمت درب ضد سرقت است. قيمت درب با توجه به ابعاد، نوع رويه درب و يراق آلات كارشده در درب متغير مي باشد. در اين مقاله سعي داريم شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا سازيم و ويژگي هاي درب هاي مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشيد را براي شما بيان نماييم تا اگر قصد داريد اين درب ها را در قسمت بيروني ساختمان نصب نماييد انتخاب مناسبي داشته باشيد.

 

خريد درب ضد سرقت

درب هاي ضد سرقت امروز به يكي از پرفروش ترين محصولات در زمينه درب ورودي ساختمان تبديل شده اند. امنيت و زيبايي ظاهري اين درب ها موجب شده افراد زيادي تمايل به خريد اين محصولات پيدا نمايند. حال اگر در هنگام خريد دقت لازم را نداشته باشيد و نتوانيد درب ضد سرقت اصل را از درب هاي فرعي و قلابي موجود در بازار تشخيص دهيد، هزينه اي كه پرداخت نموديد سوخت مي شود. بايد بدانيد درب ها ضد سرقت قلابي هيچ امنتي براي شما فراهم نمي آورند و شايد از درب هاي معمولي هم بي كيفيت تر باشند. بنابراين توصيه مي شود براي خريد اين محصولات حتما به فروشگاه هاي معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرماييد.

انواع درب ضد سرقت

اين درب ها در بازار ايران داراي انواع مختلفي مي باشند. از پرفروش ترين مدل هاي موجود مي توان به درب هاي توليد ايران اشاره نمود. درب هاي ايراني يكي از با كيفيت ترين درب هاي ضد سرقت مي باشند كه با قيمت بسيار مناسب تر از محصولات خارجي به دست مصرف كنندگان مي رسند. بعد از درب ايراني، درب ضد سرقت ترك اصل از ديگر محصولات باكيفيت بازار مي باشد اما قيمت بسيار بالاي اين محصولات موجب شده افراد زيادي تمايل به خريد اين مدل از درب ها نداشته باشند. شما مي توانيد براي خريد و آشنايي با انواع درب ضد سرقت به فروشگاه هاي اينترنتي درب ساختماني مراجعه نماييد و از محصولات اين فروشگاه ها ديدن و با ويژگي هاي آن ها آشنا شويد. توصيه ما به شما عزيزان اين است كه براي خريد درب هاي ضد سرقت و يا ساير درب هاي ساختماني حتما به مراكز فروش و فروشگاه ها معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرماييد تا به اصل بودن درب خريداري شده اطمينان داشته باشد و محصولات را با قيمت مناسب و بدون واسطه خريداري نماييد.

 

درب ضد سرقت فلزي

يكي از مشهورترين مدل هاي درب ورودي ساختمان، درب ضد سرقت فلزي مي باشد. اين درب ها از سري درب هاي ارزان قيمت بازار نيز محسوب مي شوند. اگر درب را براي نصب در بيرون از ساختمان مورد استفاده قرار دهيد ممكن است بر اثر تابش نورخورشيد و رطوبت، درب در كوتاه مدت دچار پوسيدگي و خرابي شود. بهترين مدل درب براي نصب در بيرون از ساختمان و يا عنوان درب لابي و درب ويلايي، درب هاي فلزي مي باشند. درب ضد سرقت فلزي داراي دو نوع درب فلزي با رنگ دكورال و درب با رنگ الكترواستاتيك است، كه براي درب بيروني ساختمان و اينكه در مقابل رطوبت و تابش نور خورشيد مقاوم باشد بهتر است درب ضد سرقت فلزي با رنگ الكترواستاتيك را تهيه نماييد. درب هاي فلزي در رنگ ها و طرح هاي مختلف در بازار موجود مي باشند. اين درب ها از ساختاري فلزي بهره ‌مند هستند و همواره بهتر است براي رنگ درب از رنگ هايي استفاده نماييد كه هارموني بهتري ميان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار نمايند.

با توجه به اين توضيحات متوجه مي شويم كه بهترين درب براي نصب در مناطق داراي رطوبت، و يا به عنوان درب بيروني ساختمان كه در معرض تابش مستقيم نورخورشيد قرار دارد، درب هاي فلزي مي باشد.

امنيت درب هاي ضد  سرقت

شايد خيلي از افراد اين سوال را در ذهن دارند كه آيا با نصب درب ضد سرقت امنيت كامل براي شما تامين مي شود و ديگر نياز به استفاده از ساير روش ها نداريد ؟
در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه درب هاي ضد سرقت تا حد زيادي امنيت را براي ساكنان ساختمان ها فراهم مي آورند اما اين به معناي امنيت ۱۰۰% نمي باشد و شما همراه بايد به موارد و نكات ديگر نيز توجه نماييد. حتي اگر از همه روش هاي امنيتي مانند نصب دوربين مداربسته، استخدام نگهبان و استفاده از قفل هاي ضد سرقت فوق پيشرفته در ساختمان استفاده نماييد باز هم نمي توان گفت كه به طور صد در صد راه ورود براي سارقان بسته شده است. بنابراين بايد همواره نكات امنيتي را رعايت نموده و در هنگام خروج درب ها و پنجره ها را به طور كامل ببنديد و طولاني مدت منزل خود را خالي نگذاريد. نكته مهم در مورد نصب درب هاي ضد سرقت اين است كه با استفاده از اين درب ها تا حد زيادي مي توانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد نماييد زيرا باز نمودن درب و ورود به منزل شما با وجود اين محصولات كار بسيار سختي مي باشد.

درب ضد سرقت با روكش چوب طبيعي

اگر بخواهيم در مورد درب هاي گران قيمت و انواع درب ضد سرقت لوكس صحبت كنيم بايد درب ها با رويه چوب را به شما معرفي نماييم. اين مدل از درب ضد سرقت داراي ظاهري بسيار شيك و زيبا مي باشند كه در عين حال امنيت و آرامش را نيز براي ساكنين يك ساختمان فراهم مي آورند. تمام درب هاي ضد سرقت اصل موجود در بازار داراي استراكچري از فلز و فولاد مي باشند و آنچه موجب اختلاف در قيمت و ظاهر اين محصولات مي شود، رويه درب است. گران ترين نوع روكش درب، روكش چوب طبيعي راش و گردو مي باشد. همچنين شما مي توانيد در هنگام سفارش خريد درب ضد سرقت براي درب لوكس و زيباي خود دوركوب و تاج نيز سفارش دهيد. در درب هاي لوكس از بهترين و شيك ترين يراق آلات مانند قفل و دستگيره ديجيتال استفاده مي شود كه هم باعث ايجاد زيبايي در اين محصولات مي شود و هم امنيت را افزايش مي دهد. درب هاي روكش چوب داراي تزئينات، برجستگي ها و حكاكي هايي بر روي بدنه روكش درب مي باشند كه اين نقش هاي كار شده بر روي درب به همراه رگه هاي طبيعي چوب، ظاهري بسيار شيك و كلاسيك را براي درب و محيط اطراف فراهم مي آورند. قيمت درب ضد سرقت لوكس با روكش چوب طبيعي از ساير مدل هاي درب ضد سرقت گران تر مي باشد.

منبع : راشا درب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۵۷ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :