درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

مشخصات انواع درب ورودي لابي

درب لابي

توليد درب هاي لابي لوكس از تخصص هاي اصلي ما مي باشد. ما با تكيه بر دانش و هنر كارمندان خود توانسته ايم لوكس ترين مدل هاي درب لابي تمام چوب را در داخل كشور توليد كند. نمونه كارهاي فراوان ما در اين حوزه و رضايت مشتريان عزيز باعث شده است تا به برترين برند توليد كننده درب لابي و درب چوبي در كشور تبديل شويم. يك درب ورودي شكيل با طراحي زيبا و مناسب ساختمان را مي توان مطابق ميل و سليقه مشتري تنظيم كرد. از جمله نكات مهم در انتخاب نوع درب، مكان و موقعيت استفاده از درب مي باشد. بسته به شرايط تابش آفتاب و كاربري آن و رطوبت محل، نوع چوب مورد استفاده و نوع رنگ آن  تفاوت دارد. نكته ديگر استفاده از يراق آلات (لولا و دستگيره) مناسب و به تعداد درست مي باشد. عدم توجه به اين نكات فوق كاهش طول عمر مفيد درب را سبب مي شود.

ويژگي هاي درب لابي

چون درب ورودي لابي در تمامي ساختمان هاي لوكس قابل استفاده است و تقريبا براي امنيت بيشتر ساختمان نصب مي شود حتما بايد ضد سرقت باشد و از قفل ضد سرقت نيز بهره برده باشد. در لابي علاوه بر ضد سرقت بودن بايد مستحكم باشد و داراي عايق حرارتي، سرما، رطوبت و نيز صدا باشد تا هيچ گونه آلودگي صوتي و گرد و خاك را به داخل ساختمان راه ندهد.

جنس درب لابي ساختمان

در هاي لابي توسط چوب هاي طبيعي (روس،راش و…) كه طي سه مرحله در دماي خاص كه متناسب با درب هاي تمام چوب لابي است خشك مي شود كه اين امر باعث جلوگيري از تاب خوردگي و عمر بالاي درب مي شود.
امروزه استفاده از درب ضد سرقت لابي نسبت به گذشته بسيار مرسوم تر شده است به طوري كه استفاده از در لابي به يكي از اركان مهم در هر ساختماني به شمار مي رود. در لابي به دربي گفته ميشود كه به طور معمول در ورودي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد و تاثير بسزايي در نماي ساختمان دارد.
در لابي به طور معمول متشكل از سه لنگه است كه دو لنگه آن در كنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطي آن به عنوان درب باز و بسته ميشود. شيشه هاي مورد استفاده در درب لابي معمولا سه جداره بوده و داراي برنزكاري هستند. جنس درب لابي ميتواند از جنس تمام چوب، فلزي و يا تركيبي از هردو باشد كه با توجه به كاربردي كه مدنظر مشتري است ميتواند هركدام را با توجه به نياز خود درب هاي لابي مد نظر خود را خريداري نمايد.

در ادامه به طور مختصر نكاتي را كه بايد در هنگام خريد درب لابي مد نظر قرار دهيد را توضيح ميدهيم:

  • اگر شما در لابي نياز داريد تا به بيرون باز شود بايد درب لابي ضد سرقت خريداري نماييد. درب هاي لابي يكي از انواع درب هاي ضد سرقت هستند.
  • درب هاي لابي مد نظر شما بايد با طرح و نماي ساختمان تطابق داشته باشد.
  • طرح و نقشي كه معمولا توسط برنز روي شيشه هاي در لابي قرار ميگيرد به صورت سليقه اي بوده و شما ميتوانيد با توجه به سليقه خود درب لابي را انتخاب و خريداري نماييد .
  • جنس در لابي ميتواند از جنس تمام چوب ، فلزي و يا تركيبي از هردو باشد.
  • در هنگام خريد در لابي به اين نكته توجه كنيد كه در لابي خريداري شده توسط شما داراي شيشه هاي سه جداره باشد.

درب لابي تمام چوب

درب لابي چوبي يا درب ورودي لابي تمام چوب نوعي از درب مي باشد كه از چوب براي ساخت آن استفاده مي شود. البته  يك تفاوت با ساير انواع درب لابي چوبي دارد اين تفاوت اين مي باشد كه در اين نوع از مدل براي ساخت آن از هيچ چيز به غير از چوب استفاده نمي شود. چوب هاي زيادي براي ساخت درب لابي تمام چوب مورد استفاده قرار ميگيرد كه از مهمترين انواع چوب هاي مورد استفاده براي ساخت اين درب مي توان به  چوب راش و چوب گردو اشاره كرد. فروشگاه درب ضد سرقت راسان درب آماده ارائه اين نوع از درب مي باشد.

درب لابي فلزي 

استفاده از فلزات براي ساخت در لابي نيز بسيار رايج مي باشد چرا كه  برخي از افراد بر اين باور مي باشند كه اولا قيمت درب لابي تمام چوب بسيار بالا مي باشد. ثانيا امنيت اين نوع از درب ها به دليل استفاده از چوب نسبت به  درب لابي فلزي پايين تر مي باشد لازم به  ذكر مي باشد، قيمت درب لابي فلزي در برخي از نمونه ها بالاتر از نمونه هاي چوبي است

درب لابي استيل 

اين نوع از درب داراي ظاهر بسيار زيبايي مي باشد با توجه به اينكه استيل داراي مقاومت بالايي در برابر شرايط جوي و… مي باشد از استيل  به عنوان يك ماده اوليه براي ساختن درب نيز استفاده مي شود. درب لابي استيل نيز نوعي از نمونه هاي ساخته شده با ورق استيل  مي باشد زيبايي، مقاومت و قيمت مناسب تنها بخشي از ويژگي هاي درب ضد سرقت استيل مي باشد. قيمت درب لابي استيل با توجه  به برخي از فاكتورها مختلف مي باشد.

درب لابي ضد سرقت

درب لابي ضد سرقت نيز نوعي ديگر از در لابي مي باشد كه با توجه به ويژگي بسيار خوبي كه  براي ايجاد امنيت دارد مي تواند يك انتخاب مناسب براي خريد درب لابي باشد درب لابي ضد سرقت داراي امنيت بالايي مي باشد اين درب از ساختار امنيتي بالاتري نسبت به ساير انواع درب لابي برخوردار مي باشد. استفاده از قفل هاي مركزي، چهارچوب و…. كه وظيفه ايجاد امنيت را بر عهده دارند. تنها بخشي از ساختار درب لابي ضد سرقت مي باشد.

منبع: راسان درب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۸:۵۳ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :