درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

آموزش نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت

براي نصب درب ضد سرقت ابتدا سايز درب ضدسرقت خود را انتخاب كرده بعد اقدام به ساخت فريم كرده فريم به دو صورت قوطي ۸۰*۴۰ يا ۱۰۰*۴۰ ساخته مي شود كه  يك سانت بيشتراز سايز درب، طول و عرض بايد باد خور داشته باشد تا درب داخل فريم جا بگيرد. فريم به سمت راه پله بايد نصب شود و هر ۴ سانت قوطي ديده شود وگرنه درب به ديوار پاگرد گير كرده و در اين صورت بايد ديوار را برش داد جلوي دربها هميشه از پشت درب بزرگتر است و به اصطلاح قاب چهار چوب است. اگر پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰*۱۰۵ هست جلوي درب بايد ۲۱۳*۱۱۰ باشد.

نصاب در ضد سرقت

نصاب در ضد سرقت جهت نصب درب ضد سرقت نياز به مهارت كاري و توان اجرائي بالايي نسبت به درب هاي ديگر دارد  كوچكترين اشتباه در نصب اين درها خسارت جبران ناپذيري را هم در زيبايي  و هم در دوام آنها دارد  در هاي ضد سرقت خود را بايد به تيم متخصص بسپاريد تا از آسيب و خراشديدگي   بر حزر بماند ما با تيم عالي خود  و با تكيه بر دانش و ابزار آلات استاندارد  كيفيت خدمات را برايتان به ارمغان مي آوريم .

آموزش نصب درب ضد سرقت به نصابان درب ضد سرقت

نصب درب هاي ضد سرقت به چند طريق انجام ميشود كه راجع به نصب اين درب ها اينجا مختصري توضيح ميدهيم:

•    نصب درب ضد سرقت به صورت جوش دادن

 درب ضد سرقت را از قسمت پشت آن جايي كه باله ندارد وارد چهارچوب ميكنيم و آن را به صورت دقيق شاقول و تراز ميكنيم. چندين بار درب ضد سرقت را باز و بسته ميكنيم تا از تراز بودن و راحت باز و بسته شدن درب مطمئن شويم. سپس از سوراخ هايي كه براي جوش دادن روي درب تعبيه شده چند جوش موقت ميدهيم تادرب ضد سرقت به چهارچوب متصل شود و بعد چند بار درب را باز و بسته ميكنيم و دوباره اين اطمينان را به وجود مي آوريم كه درب تراز و شاقول است و باز و بسته شدن آن راحت است جوش نهايي و كامل را ميدهيم و درب و چهار چوب كامل به هم متصل شوند.

•    نصب درب ضد سرقت به صورت پيچ و سرتمه اي

درب ضد سرقت را از قسمت پشت آن قسمتي كه باله ندارد داخل چهار چوب قرار ميدهيم آن را به صورت كاملا دقيق شاقول و تراز ميكنيم و از باز و بسته شدن آن مطمئن ميشويم. بعد از آن شروع به پيچ كردن چهار چوب بهدرب ضد سرقت در جاهايي كه تعيين شده ميكنيم و پيچ ها را هم زمان، تدريجي و مرحله به مرحله محكم ميكنيم تا تراز درب از بين نرود.

•    نصب درب ضد سرقت به صورت ديوارهاي پارتيشني

 چهار چوب را به صورت دقيق اندازه گيري ميكنيم و عايق ضد زنگ بر روي آن ميزنيم. قطر فريم ها را اندازه گرفته تا هنگام نصب دچار پيچيدگي نشويم و چهارچوب به صورت دقيق تراز و شاقول ميكنيم. چهار چوب بايد طوري نصب شود كه فريم كه پا خور زيادي دارد بايد با سطح كف مماس باشد و پايين يا بالا قرار نگرفته باشد. پس از بتن ريزي، گچ كاري و رنگ زدن چهارچوب درب ضد سرقت نصب ميشود.
نصب درب ضد سرقت به صورت رول بوت: اين روش نصب درب ضد سرقت نيازي به چهارچوب نيست و به ديوارهايي با مقاومت بالا و محكم احتياج هست و درب مستقيم روي ديوار نصب ميشود. بايد محل نصب صاف، شاقول و تراز باشد. درب را در محل نصب قرار ميدهيم وچند بار باز و بسته ميكنيم تا مطمئن شويم به راحتي باز و بسته ميشود و تراز است. ديوار را سوراخ ميكنيم و از تراز بودن درب ضد سرقت مطمئن ميشويم و رول بوت را داخل ديوار ميگذاريم. قبل از اينكه رول بوت وارد ديوار شود بايد به وسيله ميله اي داخل سوراخ روي ديوار را تميز كنيم و بعد رول بوت را با چكش داخل ديوار قرار دهيم و بعد پيچ هاي رول بوت را محكم ميكنيم. نكته مهم در نصب به صورت رول بوت، بستن تدريجي پيچ ها ميباشد تا تراز درب ضد سرقت از بين نرود.

نصاب درب هاي ضد سرقت در تهران

🔹 نصب درب هاي ضد سرقت ترك طرح ترك چين و TALEA
🔹 درب هاي ضد حريق و جداره آلومينيوم نرمال
🔹 بريك نرمال 
🔹 پي وي سي و دوجداره
🔹 با سابقه بيش از يك دهه 
🔹 جهت همكاري با توليدكنندگان و نمايندگي هاي فروش و نصب براي همشهريان عزيز تهراني
اين نوع دربها ضمن اينكه از ورود سارقين ممانعت به عمل مي آورد بايد از استانداردهاي لازمه چون عايق گرما و سرما و صدا طراحي و ساخته شده باشد درب ضد سرقت دربي است كه سارقان با هر روش از دستكاري يا تخريب قفل درب گرفته تا وارد كردن ضربه و يا اهرم كردن و …. نتوانند به داخل منزل، محل كار و … نفوذ نمايند و از ورود آنها ممانعت به عمل آورد.بنابراين درب ضد سرقت مي بايست از استانداردهاي مقاومتي در برابر فشار ، برش بر سطح و گوشه هاي درب برخوردار باشد.اين نوع دربها همچنين بايد از استانداردهاي محيطي در زمان وقوع حوادث غيرمترقبه چون زلزله و آتش سوزي برخوردار باشد تا به هيچ عنوان از ورود نيروهاي امدادي و يا خروج افراد در مواقع اضطراري جلوگيري ننمايد.
بازشوي مفيد دربهاي ضد سرقت ترك در حدود ۱ متر مي باشد كه اين مورد در دربهاي ضد سرقت چيني به ۹۰-۹۲ سانتي متر كاهش پيدا مي كند.البته تعداد محدودي از دربهاي ضد سرقت چيني نيز در بازار موجود مي باشند كه بازشوي ۱ متر را مي توانند تامين كنند.سايز چارچوب درب هاي ضد سرقت ترك به صورت استاندارد ۱۱۵*۲۱۵ مي باشد و ورق فولادي داخل دربهاي ترك نيز در بازه ۰٫۹ تا ۱٫۵ ميليمتر مي باشد.سايز چارچوب درب هاي ضد سرقت چين به صورت استاندارد ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵* ۲۱۰ مي باشد و ضخامت ورق فولادي استفاده شده در داخل دربهاي ضد سرقت چيني در بازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ موجود مي باشد.


برچسب: نصب درب ضد سرقت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۱:۱۴ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :