درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ايراني

5 ويژگي درب ضد سرقت كه بايد با آن ها آشنا شويد:

اگر به فكر خريد يك درب ورودي براي منزل خود هستيد، بدون شك اسم درب ضد سرقت اصل به گوشتان خورده است.  درب هاي مختلفي در بازار به عنوان محصولات درب ضد سرقت وجود دارد اما همه آن ها داراي استانداردهاي لازم نبوده و نمي توان عنوان ضد سرقت را به آن ها داد. حال شايد اين سوال در ذهنتان پيش آيد كه چگونه مي توانيد يك درب اصل را از درب معمولي تشخيص دهيد؟ چگونه مطمئن شويد با توجه به هزينه اي كه پرداخت نموديد درب مورد خريداري شده اصل است يا خير؟ با خواندن اين مطلب به راحتي مي توانيد در هنگام خريد، درب اصل را از تقلبي تشخيص دهيد.

وزن درب ضد سرقت

اولين و آسان ترين راه تشخيص يك درب با كيفيت از طريق وزن آن مي باشد. درب هاي اصل، معمولا داراي وزن بين 90 تا 150 كيلوگرم مي باشند اما درب هاي تقلبي وزني كمتر از اين دارند. درب ضد سرقت فلزي اصل مي تواند داراي وزن بيشتر از 150 كيلوگرم باشد و آن هم به دليل استفاده از فلز براي رويه درب مي باشد. در بعضي از درب هاي فرعي به جاي استفاده از شبكه فلزي در ساختار درب از شبكه هاي مقوايي استفاده مي شود و همين امر موجب وزن پايين اين محصولات شده است. البته وزن درب با توجه به ابعاد آن متغير است به طور مثال درب ضدسرقت سه لنگه از مدل تك لنگه سنگين تر مي باشد.

 

قفل درب 

مورد بعدي براي شناخت درب ضد سرقت اصل، قفل درب است. قفل مهم ترين قسمت درب هاي ضد سرقت مي باشد. اگر درب شما داراي بهترين ساختار و محكم ترين استراكچر نيز باشد بدون قفل امن هيچ گونه ارزشي ندارد. در هنگام خريد دقت نماييد از قفل هاي با كيفيت در ساخت درب استفاده شده باشد. از پرطرفدارترين مدل قفل درب ضد سرقت در بازار ايران، قفل برند كاله و داف تركيه مي باشد. هر چند كه مي توان قفل ها را بعد از خريد درب تعويض نمود و حتي انواع قفل ديجيتال را براي اين محصولات نصب كرد اما چه بهتر كه درب شما از همان ابتدا كار بي نقص باشد.

جنس رويه درب

مورد بعدي كه در هنگام خريد درب ضد سرقت بايد به آن دقت نماييد، نوع روكش درب است. بهترين و گران ترين روكش براي درب ضد سرقت، از چوب طبيعي مي باشد. اين روكش ها داراي حكاكي ها و رگه هايي از رنگ چوب طبيعي مي باشند كه حالت كلاسيكي را به درب مي بخشد. البته بايد به محل مورد نصب درب هم توجه نماييد به طور مثال اگر مي خواهيد از اين محصول به عنوان درب ورودي در بيرون از ساختمان استفاده نماييد بهتر است درب با رويه فلزي مقاوم در برابر رطوبت و تابش نورخورشيد را برگزينيد. اگر جنس روكش درب شما مناسب نباشد با گذشت زمان دچار تغيير رنگ و شكل ظاهري خواهد شد و مجبور مي شويد روكش درب را تعمير و يا تعويض نماييد. از انواع ديگر روكش درب مي توان به روكش از جنس هاي ام دي اف، پي وي سي، استيل، هايگلاس و لمينت اشاره نمود.

استراكچر درب ضد سرقت

استراكچر داخلي درب ضد سرقت بسيار مقاوم بوده و از دو ورق فولادي در آن استفاده شده كه در بين اين ورقه هاي فولادي از شبكه هاي فلزي استفاده شده است. اكثر سازندگان درب ضد سرقت سعي دارند از بهترين استراكچر براي درب هاي خود استفاده نمايند. هر چقدر استحكام استراكچر درب شما بالاتر باشد به همان ميزان كيفيت درب افزايش مي يابد. اين ساختار از قسمت هاي مختلفي مانند كلاف ها و كمربندهاي فلزي، صفحه هاي فولادي و شبكه هاي فلزي تشكيل شده است. از پر استفاده ترين انواع استراكچر درب ضد سرقت مي توان به اين دو مورد اشاره نمود:

 مي باشد و به شكل سينوسي و زاويه دار مورد استفاده قرار مي گيرند.
  • ورق هاي فولادي كه در ابعاد درب ضد سرقت هستند. معمولا در اين ورقه ها از يك لايه پلي اورتان به عنوان عايق استفاده مي شود.

 درب ضد سرقت اصل و با كيفيت مي تواند به عنوان عايق صوتي و حرارت نيز مورد استفاده قرار گيرد. در صورت تمايل مي توانيد به صورت سفارشي از پشم شيشه در ساختار درب براي ايجاد عايق بيشتر استفاده نماييد.

مركز فروش درب ضد سرقت

توليد كننده درب ضد سرقت

آخرين مورد براي شناخت يك درب ضد سرقت اصل، كشور و يا شركت توليد كننده درب مي باشد. درب هاي ضد سرقت چيني معمولا داراي كيفيت جالبي نمي باشند اما محصولات با كيفيت هم در بين آن ها وجود دارد. اما درب هاي ترك و ايراني از جمله درب هاي اصل و بسيار مورد اعتماد در بازار هستند. توصيه مي شود براي خريد درب ضد سرقت حتما به مراكز فروش معتبر درب مراجعه بفرماييد و از فروشگاه هاي متفرقه در سطح شهر خريد ننماييد. اين گونه از خريد خود مطمئن خواهيد بود. از معروف ترين مدل هاي درب ايراني مي توان به درب ضد سرقت مدل ونوس اشاره نمود. اين درب داراي ظاهري بسيار شيك و كيفيت بالا مي باشد كه موجب شده مورد توجه خريداران قرار گيرد.

منبع : راسان درب


برچسب: درب ضد سرقت ايراني،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۵۷ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :