درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

ويژگيهاي درب ضد سرقت لوكس همراه با ليست قيمت

 امروزه استفاده از درب ضد سرقت بسيار رايج شده است و دليل آن هم ساختار ضد سرقت و مستحكم اين درب مي باشد كه باعث افزايش امنيت و آسايش خانواده ها شده است. با نصب درب ضد سرقت تا حد زيادي خيالتان از بابت جلوگيري از ورود سارقين به داخل منزل راحت مي شود .

 

اما اين مساله را به خاطر داشته باشيد كه درب ضد سرقت به طور صد در صد امنيت را براي شما فراهم نخواهد كرد.بهتر است براي اطمينان بيشتر روش هاي ديگري مانند نصب قفل ديجيتال،دوربين مدار بسته و .. را همزمان با نصب درب ضد سرقت استفاده نماييد.

 

درب ضد سرقت لوكس

در اين روزها علاوه بر امنيت درب ضد سرقت ،شكل و ظاهر درب هم بسيار مورد توجه قرار گرفته است و از ميان تمام درب هاي موجود در بازار درب ضد سرقت لوكس داراي طرفداران بسياري است. اين درب ها همان طور كه از نام آن ها مشخص است داراي ظاهري بسيار شيك هستند و علاوه بر امنيت ،زيبايي را نيز براي شما به ارمغان مي آورند.

روكش درب ضد سرقت لوكس داراي طراحي بسيار شيك و منحصر به فردي است و معمولا جنس آن ها از چوب مي باشد. اين درب ها علاوه بر ظاهر زيبا داراي استراكچر مقاوم و امنيت بسيار زيادي مي باشند و مي توان گفت كامل ترين و با كيفيت ترين نوع درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت لوكس است كه هم داراي طراحي زيباست و هم مقاومت و امنيت بالا.

 

قيمت درب ضد سرقت لوكس

درب ضد سرقت لوكس معمولا از كشور تركيه و يا ساير كشورهاي اروپايي مثل ايتاليا وارد مي شوند.بيشترين نوع درب ضد سرقت لوكس ساخت كشور ايتاليا است و از لحاظ قيمت بسيار گرانتر از ساير انواع درب ضد سرقت مي باشد.به طور كلي قيمت درب ضد سرقت لوكس به شكل ظاهري و برجستگي هاي روكش درب و همچنين جنس روكش بستگي دارد. ساختار اين درب ها از فولاد است اما براي زيباتر شدن از روكش تمام چوب در اين درب ها استفاده مي شود.

براي روكش درب ضد سرقت لوكس معمولا از چوب هايي مانند:چوب گردو ، چوب بلوط، چوب تزييني امريكايي و اروپايي، و ديگر چوب هاي خراطي شده استفاده مي شود. طرح هاي برجسته و سلطنتي در اين درب ها طرفداران زيادي دارد و اين امر موجب مي شود اين درب ها در مقايسه با انواع ديگر درب ضد سرقت گران تر باشند.

 

درب ضد سرقت نيمه لوكس

نوع ديگر از درب ضد سرقت ، مي توان به درب ضد سرقت نيمه لوكس اشاره كرد. اين درب ها در مقايسه با درب ضد سرقت لوكس ارزان تر هستند و ظاهري ساده تر دارند.بسياري از افراد كه سبك مدرن را مي پسندند اين نوع درب را براي منازل خود انتخاب مي كنند. درب ضد سرقت نيمه لوكس نيز از چوب MDF و روكش چوب طبيعي راش و گردو ساخته شده است.

اين درب ها به سه دسته: نيمه لوكس مدرن، نيمه لوكس برجسته، و نيمه لوكس CNC تقسيم مي شوند.از محبوب ترين مدل هاي درب ضد سرقت مي توان به درب ضد سرقت مدل ونوس اشاره كرد.


ويژگي هاي درب ضد سرقت لوكس

مجهز به قفل مركزي و قفل هاي ديجيتال مانند قفل اثر انگشتي و قفل كارتي

ظاهري زيبا و برجسته

مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشيد(مناسب براي نصب به عنوان درب ورودي لابي)

مجهز به چشمي، يراق آلات با كيفيت

عايق صوتي و حرارتي مناسب

در اين درب ها فوم پلي ارتان در ساختار داخلي درب مورد استفاده قرار مي گيرد تا امنيت درب افزايش يابد. 

 

ساختار داخلي و ابعاد درب ضد سرقت لوكس

همان طور كه اشاره شد در ساخت اين درب ها از فوم پلي ارتان استفاده مي شود. اين فوم ها به صورت مايع و تزريقي وارد درب مي شود و سپس به صورت جامد در مي آيد . مزيت اين ساختار نسبت به ساختار درب هايي كه در ساخت آن ها از بتن استفاده مي شود اين است كه اين فوم مي تواند درب را در برابر ضربه هاي شديد و حتي سوراخ شدن با استفاده از دريل محافظت نمايد .

مساله بعدي در مورد اين درب ها سايز و ابعاد درب است بايد بدانيد اين درب ها هم در ابعاد استاندارد در بازار موجود است و هم مي توانيد به صورت سفارشي اقدام به تهيه درب نماييد و دربي با سايز دلخواه خريداري نماييد

منبع : اتحاد درب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۸:۵۱ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :