درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درب ورودي استيل

اين مدل درب استيل از نوع درب استيل صنعتي بوده كه جهت حفظ امنيت ساختمان و همچنين زيباي نماي ساختمان استفاده مي شود. درب استيل ورودي ساختمان در اندازه ها و رنگ ها و طرح هاي متنوع و زيبا ارائه مي شود. دقت در انتخاب رنگ و طرح اهميت دارد زيرا در صورت ناديده نگاه گرفتن اين امر مهم ناهماهنگي را با نماي بيروني و يا حتي داخلي ساختمان در پي خواهد داشت. از اين رو بهره گيري از مشاوره درست امري ضروري است تا حدي كه طراحان ساختمان مربوطه نيز بهتر است با متخصصان و مشاوران فعال در صنعت استيل ساختماني به مشورت بپردازند. توضيح اينكه نصب درب استيل ورودي به يك سري الزامات احتياج دارد كه در صورت ناديده گرفتن آنها نتيجه مطلوب حاصل نخواهد شد. براي مثال محل نصب، ويژگي هاي ساختمان مربوطه، توانايي چارچوب براي نگهداري وزن درب، ضخامت استيل به كار رفته در درب، نصب يا عدم نصب شيشه بر روي درب و حتي رنگ شيشه ها، كيفيت شيشه ها با توجه به پتانسيل كاربري ساختمان و غيره همگي در انتخاب و اجراي درب استيل اهميت دارد. از اين رو نقش تيم اجرايي در ارائه نتيجه عالي و رضايت بخش بسيار مهم است ما در گروه آكات استيل تمام سعي خود را جهت ارائه نتايج عالي و رضايت بخش به كار مي‌بنديم. استيل به كار رفته درب هاي ورودي بايد و حتماً ضدزنگ باشد و اتصالات نصب نيز حتماً بايد ويژگي ضد زنگ بودن را داشته باشد. متاسفانه در روزهاي ابتدايي نصب معيارهاي قابل اعتمادي جهت تشخيص استيل باكيفيت و ضد زنگ از استيل بي كيفيت وجود ندارد و اين گذر زمان حتي كوتاه مدت و همچنين تغييرات آب و هوايي است كه با پديد آمدن آثار زنگ زدگي تفاوت ميان آن دو آشكار مي شود. از اين رو به جد توصيه مي‌كنيم كه با شركت‌هايي كه رزومه قوي و رضايت بخشي دارند همكاري بفرماييد. جهت اجراي پروژه خود مي‌تواند به متخصصان گروه آگاه آكات استيل تماس حاصل فرماييد.

درب ضد سرقت استيل - درب استيل ضد سرقت

درب هاي ضد سرقت استيل در واقع ظاهري مشابه ساير درب هاي استيل دارند اما در توليد شاسي و ديواره درب از آهن و قفل هاي بسيار مستحكم استفاده مي شود. اين درب ها تنها با ظاهر زيبا و ساختاري محمكم در برابر فشار و ضربه مناسب مكان هاي هستند كه هم به زيبايي ظاهري و هم حفظ امنيت اهميت مي دهند. درب ضد سرقت استيل جز يكي از گرانترين درب هاي استيل است. لولا هاي اين درب ها بسيار محكم است و به صورت مخفي كه در داخل چهار چوب درب كار گذاشته مي شود. شيشه به كار گرفته شده براي نماي ظاهري درب استيل ضد سرقت از نوع نشكن و ضد گلوله است. ضخامت اين شيشه ها حداقل 2 سانيمتر است. اتصالات دستگيره و قفل هاي درب استيل ضد سرقت از نوع فولاد مقاوم و سخت است كه توان بسيار بالاي براي تحمل فشار وارده به درب را دارد. اين اتصالات از نوع خاصي بوده كه به راحتي نمي توان آها را بريد يا ازهم جدا كرد. تمام ورق هاي استيل و پروفيل ها و ميله هاي استيل استفاده شده در اين درب ها از نوع نگير و ضد زنگ بوده كه به نام استيل 304 و استيل 316 شناخته مي شود. درب استيل ضد سرقت براي استفاده در ورودي ساختمان بانك ها، موسسات مالي و اعتباري، ساختمان هاي دولتي، طلا فوروشي و جواهر سازي ها بيشتر استفاده مي شود. شركت آكات يكي از بزرگترين توليد كنندگان انحصاري درب استيل ضد سرقت در ايران است كه در توليد محصولات خود از باكيفيت ترين اتصالات و قطعات استيل استفاده مي كند.  كيفيت كارما اعتبار ماست.

مزيت هاي استفاده از درب استيل:

درب هاي استيل به دليل نوع جنس فولاد آن در محيط هاي مختلف در برابر خوردگي مقاوم هستند و به مرور زمان از اين بابت تغييري در آن ها ايجاد نمي شود.

اين نوع از درب ها به دليل پوشش نازكي كه بر روي آن تشكيل مي شود ضدزنگ، ضد خش و ... مي باشند و در ساخت آن ها نياز به استفاده از ضد زنگ نمي باشد.

درب هاي استيل به دليل نوع فرآوري و ساخت آلياژ آن در كارخانه در برابر حرارت هاي بسيار بالا مقاوم هستند و هيچ گونه تغيير شكل در آن ها رخ نمي دهد.

يكي از مهم‌ترين مزاياي اين نوع از درب ها ضد سرقت بودن آن ها مي باشد. اين فولاد به علت قدرت و استحكام بالاي آلياژ آن در برابر هرگونه دزدي و سرقتي مقاوم مي باشد.

تميز كردن و براق شدن درب استيل بسيار راحت مي باشد. براي تميز و براق كردن اين نوع از درب ها شما مي توانيد با استفاده از مواد شوينده و پارچه به راحتي و بدون دردسر آن را تميز و براق كنيد.

عدم تغيير رنگ آن پس از سال‌ها و مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشيد از ديگر مزاياي اين نوع از درب ها مي باشد.

يكي از مواردي كه افراد در هنگام خريد درب به آن توجه ويژه دارند ضد خش بودن آن است. درب استيل به علت نوع ساخت و مواد و آلياژ هاي آن ضد خش مي باشد.

درب استيل طلايي

از محبوب ترين و پرفروش ترين مدل هاي درب ورودي استيل، مي توان به درب استيل طلايي اشاره نمود. اين مدل داراي جلوه اي بسيار شيك و چشم نواز مي باشد. درساخت درب استيل طلايي همان طور كه از نام آن مشخص است از ورق استيل طلايي 316 استفاده مي شود. براي شاسي كشي درب استيل طلايي معمولا از پروفيل آهني و يا استيل استفاده مي نمايند.

قيمت اين مدل درب معمولا گران تر از درب استيل كرومي يا همان درب ضد سرقت استيل ساده مي باشد. درب لوكس استيل به درب هاي سفارشي گفته مي شوند كه طرحي منحصر به فرد داشته و تنها يك بار براي يك مشتري ساخته مي شوند. استيل به كار رفته در اين نوع درب ها از بهترين نوع استيل يعني 316 مي باشد كه با ضخمات حداقل 1 ميليمتر استفاده مي شود. درب هاي ورودي و لوكس استيل از تركيب شيشه هاي دكورال و نشكن و چوب هاي باكيفيت و ورق هاي استيل اختصاصي با طرح هايي زيبا همراه با يراق آلات، دستگيره و قفل بسيار باكيفيت ساخته مي شوند.

درب لابي استيل

درب لابي از جمله درب هاي لوكس مورد استفاده در ساختمان ها مي باشد، حال استفاده از درب لابي استيل مي توانند جذابيت ساختمان شما را چند برابر كند. شما مي توانيد درب هاي لابي استيل سفارشي را در راسان درب تهيه نماييد. درب هايي كه فقط براي ساختمان شما طراحي مي شوند و متناسب با نماي ساختمان شماست. براي مشاهده نمونه كارهاي انجام شده و كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

درب استيل مغازه، فروشگاه

از جمله درب هاي كاربردي و مدرني كه امروزه افراد زيادي تمايل دارند براي مغازه و فروشگاه خود استفاده نمايند انواع درب استيل ورودي و يا درب استيل مغازه مي باشد. درب استيل ورودي در ديد عموم افراد تاثير چشمگيري دارد و مي تواند جايگزين درب هاي آهني شود. درب استيل فروشگاه و مغازه در مدل هاي مختلف و با طراحي هاي شيك ساخته مي شوند كه نماي درب استيل ورودي، مشتري ها را ترغيب به تماشاي ويترين مغازه مي كنند.

منبع : راسان درب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۴:۵۵ توسط:بهنام خاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :