درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

خريد اينترنتي درب ضد سرقت از فروشگاه هاي معتبر

 درب ضد سرقت چيست؟

همان‌طور كه از نام درب ضد سرقت بر مي‌­آيد، دربي است با استحكام بالا دربرابر ضربات، آتش سوزي و آوار كه به سبب ويژگي‌­هايي كه دارد از ورود سارقان جلوگيري مي‌­كند. درب ضد سرقت دربرابر تخريب و دستكاري مقاوم بوده و به اين سادگي‌­ها نفوذ پذير نيست. البته كه هرگز نمي­‌توان اذعان داشت كه اين درب­‌ها به طور صد در صد نفوذ ناپذيرند؛ اما در مقايسه با درب‌­هاي معمولي كه براي فروشگاه­‌ها، مراكز اداري و تجاري و منازل استفاده مي‌­شود، داراي امنيت منحصر به فردي است. با خريد درب ضد سرقت، حتي اگر معمولي‌­ترين نوع آن را انتخاب كنيد، از لحاظ ذهني به سارقان ضربه خواهيد زد و بي خيال باز كردن درب منزل يا محل كار شما خواهند شد.

مزاياي استفاده از درب ضد سرقت چيست؟

درب ضد سرقت به سبب مزاياي بسياري كه دارد امروزه به محبوب‌­ترين نوع درب مصرفي در ساختمان‌­هاي مسكوني، اداري و تجاري تبديل شده است. در ادامه برخي از اين مزايا را با هم مرور مي‌­كنيم:

  • آرامش خاطر

مهم‌­ترين مزيت خريد درب ضد سرقت، آرامش خاطري است كه به صاحب ملك عطا مي­‌كند. شما در مسافرت‌­هاي طولاني ديگر لازم نيست نگران منزل يا محل كارتان باشيد كه از دست سارقان در امان باشد. از سوي ديگر ممكن است شاغل باشيد و ساعاتي از شبانه روز فرزندان يا پدر و مادر پيرتان در منزل تنها باشند. با خريد درب ضد سرقت ديگر دل‌مشغولي امنيت آنان را نخواهيد داشت. اين امر به افزايش بهره­‌وري در محيط كار و ارتقاي راندمان كاري شما نيز كمك خواهد كرد.

 

  • عايق مناسب انرژي

با نصب درب ضد سرقت ديگر نگران هدر رفت انرژي در منزلتان نخواهيد بود. در فصل سرما از برون رفت انرژي گرمايي جلوگيري خواهد شد و در فصل گرما، سرماي وسايل سرمايشي در محيط منزلتان محصور خواهد بود. اين‌گونه در پرداخت هزينه‌­هاي مصرفي نيز صرفه‌­جويي مي‌­شود. در عين حال از ورود گرما و سرما و نيز گرد و غبار به داخل منزل نيز جلوگيري مي­‌كند.

  • عايق صدا

شما با خريد درب ضد سرقت، محيط زندگي و كار خود را اكوستيك خواهيد كرد! درب ضد سرقت به سبب متريالي كه در آن به كار رفته، عايق خوبي براي صدا به شمار مي‌­رود. نصب درب ضد سرقت فقط متعلق به درهاي ورودي نيست، بلكه در درون ساختمان‌­هاي اداري و تجاري نيز به عنوان درب سالن جلسات و درب اتاق مدير عامل مي­­‌توان از آن استفاده كرد كه هم خاصيت عايق صدا بودن دارد و هم از تجهيزات داخل سالن مانند لوازم پخش، گاو صندوق و مدارك محافظت خواهد كرد.

  • برخورداري از قفل چندزبانه

آنچه درب ضد سرقت را نسبت به ساير درب‌­ها ايمن مي­كند، ويژگي‌­هاي قفل آن است. اگر درب ضد سرقت فاقد قفلي ايمن باشد، با درب­‌هاي معمولي هيچ فرقي نخواهد داشت. قفل درب ضد سرقت به گونه ­اي طراحي مي‌­شود كه هيچ مته و دريلي نمي­‌تواند از آن عبور كند. قفل درب ضد سرقت در آزمايشگاه چندين بار تست مي­‌شود و پس از پيروزي در برابر همه امتحانات وارد بازار خواهد شد. زبانه‌­هاي قفل اين گونه درب­‌ها به گونه­اي طراحي شده اند كه هر كدام با چرخش به يك­ سو باز مي‌­شوند و جهاتي مقابل هم دارند. ويژگي قفل درب ضد سرقت سبب شده تا تنها راه ورود به محيطي كه داراي اين گونه­ درب‌­هاست، داشتن كليد باشد!

  • مقاومت بالا دربرابر حرارت

درب ضد سرقت به سبب آلياژ فلزي كه در آن به كار رفته است در برابر حرارت و در مقابل اتفاقاتي نظير آتش سوزي بسيار مقاوم عمل مي‌­كند. به عبارتي مي­‌توان گفت اين درب‌­ها نسوز هستند و تا ساعت‌­ها آتش و حرارت را تحمل مي‌­كنند.

  • استحكام در برابر هرگونه فشار بيروني

ورود چند لايه چوب و يك آلياژ از فلز مقاوم سبب شده تا درب ضد سرقت در مقابل فشار مقاوم باشد. اين درب‌ها حتي در مقابل آوار و تخريب نيز بسيار مستحكم نشان داده­‌اند.

اجزاي درب ضد سرقت

حال كه با مزاياي درب ضد سرقت آشنا شديم، بد نيست گذاري هم به اجزاي تشكيل دهنده انواع درب ضد سرقت داشته باشيم:

 

  • استراكچر

استراكچر ساختار اصلي درب ضد سرقت را تشكيل مي‌­دهد و ساير قطعات اين گونه درب‌­ها روي آن سوار مي‌­شوند. كيفيت و استحكام استراكچر نقش تعيين كننده‌­اي در نفوذناپذيري درب­ ضد سرقت دارد. تا چند سال گذشته استراكچرهاي درب ضد سرقت ترك و ايراني با يكديگر تفاوت‌­هاي فاحشي داشتند و همين امر باعث تفاوت قيمت درب ضد سرقت توليد داخل با نمونه­‌هاي وارداتي بود. اما امروزه توليدات داخل نيز همپاي توليدات خارج از كشور از كيفيت لازم برخورداند. استراكچر درب ضد سرقت معمولا از جنس پروفيل فولادي است و يك استراكچر از جنس پشم سنگ، پلي اورتان، يا پلي استايرن نيز به عنوان عايق در ساختار درب استفاده مي‌­شود.

  • رويه

رويه درب ضد سرقت مي­‌تواند طبيعي و يا مصنوعي باشد؛ اما آن‌چه كه از لحاظ بصري شما را مجاب مي‌­كند تا اقدام به خريد درب ضد سرقت خاصي كنيد، همان رويه درب است. به عبارتي مي‌­توان گفت اگر يك درب با هر ميزان از امنيت و قطعات كيفي، با رويه جذابي همراه نباشد، ممكن است از سوي خريدار انتخاب نشود. به خصوص اينكه درب ضد سرقت امروزه خودش بخشي از دكوراسيون داخلي منزل و محل كار به شمار مي‌­آيد. بنابراين بسته به تم محيط مي­‌توانيد درب مورد نظر را انتخاب كنيد. پيشتر درب ضد سرقت ترك از رويه­‌هاي طبيعي جذابي ساخته مي‌­شدند كه آن را در برابر درب‌­هاي ايراني برتري مي­‌بخشيد و مشتري پسند بود. خوشبختانه امروز درب ضد سرقتي كه در داخل كشور توليد مي­‌شود نيز از لحاظ بصري، جذابيت‌­هاي لازم را داراست و اتفاقا قيمت درب ضد سرقت ايراني نسبت به نمونه­‌هاي وارداتي به صرفه‌­تر است.

  • قفل و دستگيره

همان‌طور كه در قسمت­‌هاي قبلي همين مطلب نيز گفتيم، قفل درب ضد سرقت نقشي تعيين كننده در كيفيت آن دارد و بدون داشتن يك قفل استاندارد، درب ضد سرقت با يك درب چوبي معمولي هيچ تفاوتي ندارد. دستگيره­‌هاي درب ضد سرقت نيز بخشي از زيبايي و جلوه‌­هاي بصري آن به شمار مي­‌روند كه در طرح‌­ها و رنگ‌­هاي متعددي در بازار موجود هستند. قفل ديجيتال امروزه يكي از محبوب‌­ترين قفل­‌هايي است كه روي درب ضد سرقت نصب مي­‌شود. قفل­‌هاي ديجيتال نيازي به كليد ندارند، الكترونيكي هستند و به گوشي هوشمند و يا لپ تاپ متصل مي‌­شوند. سيستم هوشمند امنيتي قفل‌­هاي ديجيتال باعث شده تا در مراكز حساس از اين دست قفل­ها بيشتر استفاده شود، اما اين به اين معنا نيست كه شما نمي توانيد از اين قفل‌ها در منزل يا محل كارتان بهره گيريد. برخي از اين قفل­‌هاي هوشمند كه روي درب ضد سرقت نصب مي‌­شوند، اين قابليت را دارند كه در صورت بروز مشكل مانند ورود فرد ناشناس يا بوجود آمدن حادثه اي مانند آتش سوزي، هشدارهاي لازم را به صاحبخانه اعلام و از بروز مشكلات بعدي جلوگيري كنند. قفل­‌هاي هوشمند به صورت كارتي، اثر انگشتي، تشخيص چهره و رمزدار هستند كه بر روي انواع درب ضد سرقت قابل نصب مي باشند. امنيت و آرامش اين سبك از قفل­‌ها نسبت به ديگر انواع، منحصر به فرد است و قابل قياس با نمونه‌­هاي كليددار نيست.

انواع درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت را بر اساس كشورهاي سازنده آن مي‌­توان اين‌گونه تقسيم­ بندي كرد:

·       درب ضد سرقت ترك

اين درب همان‌گونه كه از نامش پيداست محصول كشور تركيه است و متريال به كار رفته در آن همگي با كيفيت اصلي و استاندارد بوده و به همين سبب به بسياري از كشورها از جمله ايران صادر مي­‌شود. درب ضد سرقت ترك مستحكم و با دوام بوده، قفل‌­هايي كه در آن به كار مي­رود ساخته برندهاي معروف تركيه در قفل سازي است. در برابر حوادث طبيعي مثل زلزله و آتش سوزي از مقاومت بالايي برخورداند و داراي چارچوب پيش ساخته است. رويه درب ضد سرقت ترك معمولا از جنس متريال طبيعي يا پي وي سي است و از جذابيت بصري زيادي برخوردار است. قيمت درب ضد سرقت ترك به سبب وارداتي بودن و جنس متريال معمولا بيشتر از انواع ديگر اين گونه از درب­‌هاست.

  • درب ضد سرقت چيني

پيمانكاران بيشتر به سراغ درب­‌هاي ساخته شده كشور چين مي­‌روند! همين شد كه در يك برهه درب چيني بازار را قبضه كرده بود. به جرأت مي­‌توان علت اصلي استفاده از درب‌­هاي چيني را پايين بودن قيمت درب ضد سرقت ساخت چين دانست. وقتي شما در برخي سايت­‌ها با تبليغات درب ضد سرقت چيني مواجه مي‌­شويد و قيمت درب ضد سرقت در انواع مختلف را قياس مي‌­كنيد شايد با خودتان فكر كنيد، مدل گران‌تر مي‌­خواهد سرتان را كلاه بگذارد! اما فراموش نكنيد، هيچ ارزاني بي حكمت نيست. حكمت ارزاني درب­‌هاي چيني هم كيفيت پايين قطعات به كار رفته در آن است. در بسياري از موارد حتي اين درب‌­ها را نمي‌­توان ضد سرقت ناميد و فقط به علت شباهت ظاهري اين عنوان را يدك مي‌­كشند. اگر با خريد درب ضد سرقت قصد ايجاد امنيت و آرامش خاطر داريد بايد خدمتتان بگوييم لطفا از مراكز فروش درب ضد سرقت، درب چيني نخواهيد! چون نه قفل، نه چهارچوب و نه مواد به كار رفته در آن با كيفيت نيستند و فاقد استانداردهاي لازم­اند. امروزه با توجه به توليد درب ضد سرقت در ايران و پايين آمدن هزينه­‌ها و مناسب بودن قيمت آن­ها، درب چيني خيلي خريدار ندارد!

  • درب ضد سرقت ايراني

امروزه تخصص و دانش توليد كنندگان داخلي به حدي بالا رفته است كه درب ضد سرقت توليد داخل با كيفيتي همپاي توليدات كشور تركيه و با مرغوبيت بسيار فراتر از واردات بي كيفيت چيني در بازار عرضه مي‌­شود. كارشناسان مراكز فروش درب ضد سرقت اذعان دارند كه خريدار ايراني از لحاظ ظاهري تفاوتي ميان درب ضد سرقت ترك با نمونه ايراني قائل نيست و با ارائه توضيحات كارشناسان پيرامون استاندارد قطعات استفاده شده به خريد درب ضد سرقت ايراني تمايل دارند. بسياري از توليد كنندگان درب ضد سرقت ايراني با ابتكاري كه به خرج داده­‌اند اقدام به تلفيق طراحي رويه درب ضد سرقت با نمادهاي آريايي، ايراني و اسلامي نموده‌اند. قيمت درب ضد سرقت ايراني بسيار به صرفه بوده و نيازهاي يك مصرف كننده وطني را از قبيل زيبايي، امنيت و كارايي برآورده مي‌­سازد.

انواع درب ضد سرقت را بر اساس كارايي مي­‌توان اين‌گونه تقسيم بندي كرد:

  • درب ضد سرقت ويلايي
  • درب ضد سرقت شيشه خور
  • درب لابي
  • درب ضد سرقت لوكس

 

در هنگام خريد درب ضد سرقت به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

اگر به مراكز معتبر فروش درب ضد سرقت مراجعه مي­‌كنيد به توصيه‌­هاي كارشناسان فروش دقيقا توجه كنيد تا دربي با كيفيت و متناسب با استانداردهاي مد نظرتان را تهيه نماييد. اگر نخستين بار است كه قصد خريد درب ضد سرقت داريد و نمي‌­دانيد بايد به چه نكاتي توجه كنيد، اين موارد را فراموش نكنيد:

  • به ورق و آهن آلات استفاده شده در درب ضد سرقت دقت كنيد.
  • جنس چارچوب درب را بررسي كنيد.
  • به جنس رويه درب ضد سرقت دقت كنيد و تحقيق كنيد كه از جنس الياف طبيعي است و يا متريال مصنوعي.
  • ضخامت چارچوب را در نظر بگيريد.
  • قفل و يراق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت را بررسي كنيد. معروف ترين نوع قفل درب ضد سرقت متعلق به كشور تركيه است. در اين باره حتما از كارشناسان مراكز فروش درب ضد سرقت سوال كنيد.
  • به ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب دقت كنيد.
  • دستگيره‌­هاي درب ضد سرقت را از لحاظ مطلوب بودن كيفيت بررسي كنيد.
  • از ضد اسيد بودن قفل درب ضد سرقت اطمينان حاصل كنيد.
  • به جنس لولاي درب دقت كنيد.
  • درب ضد سرقت متناسب با آب و هواي منطقه جغرافيايي تان انتخاب كنيد.

درب ضد سرقت مناسب محيط جغرافيايي

درب ضد سرقتي كه در مناطق مرطوب استفاده مي‌­شود با دربي كه در جغرافياي كوهستاني كاربرد دارد، متفاوت است. در مناطق شرجي و مرطوب بايد از دربي استفاده شود كه در برابر نم و رطوبت مقاوم باشد، حشره زده نشود و رطوبت باعث پوسيدگي و كپك آن نشود. به علاوه بايد از متريالي استفاده شود كه در برابر رطوبت تاب بر ندارد. درب ضد سرقت فايبر گلاس براي مناطق شرجي نظير شمال كشور گزينه مناسبي به شمار مي­‌رود.

در مناطق كوهستاني به سبب بوران، بادهاي شديد و هواي سرد بهتر است از دربي استفاده كنيد كه ويژگي­‌هاي عايقي مقاومي داشته باشد و انرژي گرمايي محل زندگي و يا كار شما را براي مدت طولاني‌تري حفظ كند و از هدر رفت آن جلوگيري كند. به علاوه مانع ورود هواي سرد بيرون به داخل شود و از ورود گرد و غبار نيز جلوگيري كند. درب ضد سرقت فلزي از جنس استيل، آلومينوم و فولاد گزينه مناسبي براي مناطق كوهستاني است.

اگر در مناطق گرم و خشك كشورمان زندگي مي‌­كنيد و قصد خريد درب ضد سرقت داريد، پيشنهاد ما استفاده از درب‌­هاي فايبر گلاس و آهني است؛ چرا كه حرارت جوي بيرون از خانه ممكن است زيبايي و كارآمدي درب­ ضد سرقت ساخته شده با ديگر متريال­‌ها را خدشه دار كند. درب فايبرگلاس و آهني در برابر نور خورشيد و گرما مقاوم است. به طور كلي پيشنهاد مي‌­شود پيش از خريد درب ضد سرقت حتما با كارشناسان متخصص در اين زمينه گفتگو كنيد و از مشاوره­‌هاي آن ها بهره بگيريد.

آيا مي­‌توان درب قديمي را با درب ضد سرقت جايگزين كرد؟

خريد و نصب درب ضد سرقت فقط براي مجتمع‌هاي مسكوني، اداري و تجاري جديد نيست. شما هم مي‌­توانيد درب قديمي محل كار يا زندگي خود را با درب ضد سرقت تعويض نماييد. براي اين كار نيازي به كندن چارچوب قديمي درب، تخريب و ديوار كشي نيست، شما مي توانيد درب جديد را با ابعاد سفارشي ثبت نماييد و از توليد كننده بخواهيد با اندازه‌هايي كه مد نظر داريد براي شما درب ضد سرقت بسازد. هم چنين مي­‌توانيد رويه آن را خودتان انتخاب كنيد. با اين كار درب قديمي را با يك درب فولادي مقاوم تعويض كرده‌ايد و با اسكلت و چهارچوب فولادي منزل و يا محل كارتان را از ورود سارقان بيمه كرده­‌ايد!

 

درب ضد سرقت را از كجا بخريم؟

درب ضد سرقت مانند همه تجهيزات ساختماني بازار مخصوص به خود را دارد. شما وقتي با عرضه كنندگان فراواني از يك محصول مواجه مي‌­شويد، قطعا براي خريد درب ضد سرقت دچار سردرگمي خواهيد شد؛ چرا كه شما از متريال درب سازي اطلاعات چنداني نداريد و با قيمت انواع درب هم آشنا نيستند. در اين مواقع معرفي يك مركز فروش درب ضد سرقت از سوي يك آشنا كه خود به تازگي خريدي مشابه انجام داده باشد و راضي هم باشد، بسيار راه‌گشاست. در غير اين صورت بايد پيش از خريد، بررسي‌­هاي لازم را انجام دهيد تا با قرار گرفتن در جو خريد، انتخاب شتاب‌زده­اي را تجربه نكنيد. يك راه حل ديگر براي انجام خريدي هوشمندانه، خريد اينترنتي است. شايد با خود بگوييد مگر درب ضد سرقت به اين بزرگي را هم مي­‌توان اينترنتي خريد كرد؟ پاسخ سوال شما مثبت است. شما مي‌­توانيد با مراجعه به مراكز معتبر اينترنتي فروش درب ضد سرقت، انواع درب ضد سرقت ترك، ايراني و چيني را رصد كنيد، قيمت درب ضد سرقت در مدل­‌ها، رنگ‌­ها و طرح‌­هاي مختلف را با هم مقايسه كنيد و با توجه به تم منزل يا محل كار، بودجه‌­اي كه داريد و كيفيتي كه انتظار داريد، خريد خود را نهايي كنيد. در هنگام خريد اينترنتي توجه داشته باشيد كه فروشگاه مجازي حتما مجوزهاي لازم را دارا باشد، از قدمت و اعتبار خوبي برخوردار باشد، خدمات پس از فروش داشته باشد، محصولاتش داراي گارانتي باشند و محيطي امن براي خريد شما فراهم كند. از طرف ديگر پيشنهاد ما اين است از فروشگاهي خريد درب ضد سرقت را انجام دهيد كه خودشان توليد كننده باشند و در صورت نياز بتوانند دربي با ابعاد سفارشي و طرحي كه مد نظر شماست، برايتان آماده كنند.

منبع :اتحاد درب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۶:۲۹ توسط:بهنام خاني موضوع:

معرفي انواع درب ساختماني

درب ساختماني تنها راه ورود به خانه يا ديگر فضاهاي داخل ساختمان است. درب داخلي ساختمان بيشتر نقش جداكننده قسمت هاي مختلف ساختمان از يكديگر را ايفا مي‌كنند. از مهم ترين درب هاي ساختماني مي توان به درب ورودي ساختمان اشاره داشت. درب ورودي ساختمان در انواع مختلف طراحي و توليد مي شوند كه جديدترين و با كيفيت ترين اين نوع درب ها مي توان به درب ضد سرقت اشاره داشت.

درب امن

اجزاي اصلي تشكيل‌ دهنده درب ساختمان
تمامي درب ها تقريبا داراي يك استراكچر و ساختار كلي مي باشند :

چهار چوب درب

فريم اصلي درب كه به ديوار متصل و بقيه اجزا روي آن نصب مي‌ شوند.پهار چوب درب يكي از مهم ترين قسمت هاي تشكيل دهنده درب مي باشد.

بدنه درب

بدنه درب با جنس‌ هاي مختلفي در بازار وجود دارد. بدنه درب قسمت جداكننده و قسمت اصلي درب است.

يراق‌ آلات

يراق‌آلات به تزئينات و دستگيره‌ هايي كه روي درب نصب مي‌ شود مي‌ گويند. يراق آلات متناسب با بدنه ،در جنس‌ ها و طرح‌ هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.از جمله يراق آلات به كار رفته در درب مي توان به قفل ، دستگيره ، لولا ، چشمي درب و … اشاره داشت.

انواع درب ساختماني

درب ها يكي از مهم ترين بخش هاي تشكيل دهنده بناها محسوب مي شوند و بسته به مكان مورد نصب، داراي انواع مختلفي هستند. از آنجايي كه اين عنصر مهم ترين عامل ورودي و خروجي به منزل و ساختمان ها مي باشد و امنيت ساختمان به اين درب ها بستگي دارد،در زمان خريد،بايد مناسب ترين آن تهيه شود. درب هاي ساختماني شامل انواع درب هاي ورودي و درب داخلي، درب ورودي لابي و درب حياط مي باشد كه معمولا جنس اين درب ها از چوب هاي طبيعي و مصنوعي و يا فلزات مي باشد.
درب هاي ساختماني بر حسب محل قرارگيري به دو دسته كلي درب هاي داخلي و خارجي تقسيم مي شود.

 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به عنوان يكي از مهم ترين قسمت هاي يك ساختمان به شمار مي رود. اين درب در مدل ها و طرح هاي مختلف توليد و روانه بازار مي شود. در واقع اين درب ها با استانداردهاي خاصي طراحي و ساخته مي شوند .همچنين نسبت به حرارت و رطوبت و صدا نيز عايق است. طراحي درب ضد سرقت به گونه است كه بسيار مقاوم است و از ورود افراد غير مجاز به داخل ساختمان جلوگيري مي كند.درب ضد سرقت داراي انواع گوناگوني است و بسته به سليقه و بودجه خود مي توانيد يك درب ضد سرقت براي ساختمان خود تهيه نماييد.

درب اتاقي

يكي از مهم ترين درب هاي ساختماني مي توان به درب اتاقي اشاره داشت. درب چوب اتاقي داراي انواع مختلفي هستند كه بسته به نياز و سليقه شما ميتوانيد يكي از آن ها را انتخاب و در ساختمان خود استفاده نماييد .اين درب ها در دكوراسيون ساختمان تاثير زيادي دارند و همواره سعي مي شود درب اتاقي با يراق آلات شيك و زيبا براي منازل انتخاب و مورد استفاده قرار گيرد.
.درب چوبي اتاقي در طرح ها و قيمت مختلف در بازار وجود دارند.شما ميتواند با توجه به بودجه و ديزاين ساختمان خود از انواع درب چوبي در ساختمانتان بهره مند شويد.

درب داخلي

درب ضد آب

يكي از با كيفيت ترين نوع درب ساختماني، درب ضد آب (ABS) مي باشد.اين درب ها معمولادر مكان هايي مثل دستشويي و حمام نصب مي شوند.اين درب ها كاملا ضد آب هستند و به هيچ وجه رطوبت و بخار را جذب نمي كنند. از ديگر ويژگي درب ضد آب اين است كه به دليل روكشي مقاومي كه روي آن ها نصب شده است به هيچ وجه روي اين درب ها خط و خشي نمي افتد. به دليل جنس مقاوم اين درب ها وضد آب بودن، مانع از تجمع حشرات در درب مي شود.

درب استيل

از استيل بيشتر براي ساخت چارچوب استفاده مي‌ شود. استفاده از استيل در سال هاي اخير به دليل قيمت نسبتا بالا و رسانايي بالاي حرارتي كاهش يافته است. ساخت و نصب درب استيل كار نسبتا سختي است. استفاده از بدنه استيل در منازل، كار عرفي نيست و معمولا در فضاهاي خاصي از درب با بدنه استيل استفاده مي‌ شود. استيل استفاده شده در درب ها بايد به خوبي آبكاري شود. در غير اين صورت به سرعت شكل ظاهري آن ها عوض مي شود.

درب pvc

درب پي وي سي به عنوان درب داخلي منزل مناسب براي درب اتاق و درب سرويس هاي بهداشتي مي باشد. و به علت مقاوت بالاي آن در برابر رطوبت و آسيب پذيري در برابر اشياء نوك تيز و ضربات، بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد.PVC ماده اي بسيار بادوام است. به همين دليل از PVC در اين زمينه ها استفاده مي شود و به كمك توسعه فن آوري هاي مواد ، استفاده از اين مواد هر روز بيشتر مي شود ، بيشتر به دليل طول عمر آن. بنابراين ، توليد درب هاي پي وي سي نيز هر ساله در حال افزايش است.از درب پي وي سي با ضخامت 8 ميل مي توان براي درب ورودي آپارتمان نيز استفاده نمود.با توجه به تكنولوژي هاي پيشرفته در توليد درب داخلي منزل مي توان از اشكال متفاوتي از درب هاي پي وي سي استفاده نمود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۴:۴۲ توسط:بهنام خاني موضوع:

ويژگيهاي درب ضد سرقت لوكس همراه با ليست قيمت

 امروزه استفاده از درب ضد سرقت بسيار رايج شده است و دليل آن هم ساختار ضد سرقت و مستحكم اين درب مي باشد كه باعث افزايش امنيت و آسايش خانواده ها شده است. با نصب درب ضد سرقت تا حد زيادي خيالتان از بابت جلوگيري از ورود سارقين به داخل منزل راحت مي شود .

 

اما اين مساله را به خاطر داشته باشيد كه درب ضد سرقت به طور صد در صد امنيت را براي شما فراهم نخواهد كرد.بهتر است براي اطمينان بيشتر روش هاي ديگري مانند نصب قفل ديجيتال،دوربين مدار بسته و .. را همزمان با نصب درب ضد سرقت استفاده نماييد.

 

درب ضد سرقت لوكس

در اين روزها علاوه بر امنيت درب ضد سرقت ،شكل و ظاهر درب هم بسيار مورد توجه قرار گرفته است و از ميان تمام درب هاي موجود در بازار درب ضد سرقت لوكس داراي طرفداران بسياري است. اين درب ها همان طور كه از نام آن ها مشخص است داراي ظاهري بسيار شيك هستند و علاوه بر امنيت ،زيبايي را نيز براي شما به ارمغان مي آورند.

روكش درب ضد سرقت لوكس داراي طراحي بسيار شيك و منحصر به فردي است و معمولا جنس آن ها از چوب مي باشد. اين درب ها علاوه بر ظاهر زيبا داراي استراكچر مقاوم و امنيت بسيار زيادي مي باشند و مي توان گفت كامل ترين و با كيفيت ترين نوع درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت لوكس است كه هم داراي طراحي زيباست و هم مقاومت و امنيت بالا.

 

قيمت درب ضد سرقت لوكس

درب ضد سرقت لوكس معمولا از كشور تركيه و يا ساير كشورهاي اروپايي مثل ايتاليا وارد مي شوند.بيشترين نوع درب ضد سرقت لوكس ساخت كشور ايتاليا است و از لحاظ قيمت بسيار گرانتر از ساير انواع درب ضد سرقت مي باشد.به طور كلي قيمت درب ضد سرقت لوكس به شكل ظاهري و برجستگي هاي روكش درب و همچنين جنس روكش بستگي دارد. ساختار اين درب ها از فولاد است اما براي زيباتر شدن از روكش تمام چوب در اين درب ها استفاده مي شود.

براي روكش درب ضد سرقت لوكس معمولا از چوب هايي مانند:چوب گردو ، چوب بلوط، چوب تزييني امريكايي و اروپايي، و ديگر چوب هاي خراطي شده استفاده مي شود. طرح هاي برجسته و سلطنتي در اين درب ها طرفداران زيادي دارد و اين امر موجب مي شود اين درب ها در مقايسه با انواع ديگر درب ضد سرقت گران تر باشند.

 

درب ضد سرقت نيمه لوكس

نوع ديگر از درب ضد سرقت ، مي توان به درب ضد سرقت نيمه لوكس اشاره كرد. اين درب ها در مقايسه با درب ضد سرقت لوكس ارزان تر هستند و ظاهري ساده تر دارند.بسياري از افراد كه سبك مدرن را مي پسندند اين نوع درب را براي منازل خود انتخاب مي كنند. درب ضد سرقت نيمه لوكس نيز از چوب MDF و روكش چوب طبيعي راش و گردو ساخته شده است.

اين درب ها به سه دسته: نيمه لوكس مدرن، نيمه لوكس برجسته، و نيمه لوكس CNC تقسيم مي شوند.از محبوب ترين مدل هاي درب ضد سرقت مي توان به درب ضد سرقت مدل ونوس اشاره كرد.


ويژگي هاي درب ضد سرقت لوكس

مجهز به قفل مركزي و قفل هاي ديجيتال مانند قفل اثر انگشتي و قفل كارتي

ظاهري زيبا و برجسته

مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشيد(مناسب براي نصب به عنوان درب ورودي لابي)

مجهز به چشمي، يراق آلات با كيفيت

عايق صوتي و حرارتي مناسب

در اين درب ها فوم پلي ارتان در ساختار داخلي درب مورد استفاده قرار مي گيرد تا امنيت درب افزايش يابد. 

 

ساختار داخلي و ابعاد درب ضد سرقت لوكس

همان طور كه اشاره شد در ساخت اين درب ها از فوم پلي ارتان استفاده مي شود. اين فوم ها به صورت مايع و تزريقي وارد درب مي شود و سپس به صورت جامد در مي آيد . مزيت اين ساختار نسبت به ساختار درب هايي كه در ساخت آن ها از بتن استفاده مي شود اين است كه اين فوم مي تواند درب را در برابر ضربه هاي شديد و حتي سوراخ شدن با استفاده از دريل محافظت نمايد .

مساله بعدي در مورد اين درب ها سايز و ابعاد درب است بايد بدانيد اين درب ها هم در ابعاد استاندارد در بازار موجود است و هم مي توانيد به صورت سفارشي اقدام به تهيه درب نماييد و دربي با سايز دلخواه خريداري نماييد

منبع : اتحاد درب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۸:۵۱ توسط:بهنام خاني موضوع:

خريد درب ضد سرقت با كيفيت، از كدام مركز خديد و چگونه

امروزه درب ضد سرقت يكي از مهم ترين اركان يك ساختمان به شمار مي رود. استفاده از اين درب ها باعث ايجاد امنيت و زيبايي در ساختمان شما مي شود. براي خريد درب ضد سرقت بايد اين درب ها را به خوبي بشناسيد و از كيفيت آن ها اطمينان حاصل نماييد. در اين مقاله سعي داريم شما را با نكات مهمي كه هنگام خريد درب بايد به آن ها توجه نماييد و همچنين بهترين فروشگاه هاي اينترنتي و يا فروشگاه هاي موجود در سطح شهر آشنا نماييم.

نكات مهم در هنگام خريد درب ضد سرقت
درب ضد سرقت موجود در بازار داراي كيفيت هاي مختلفي مي باشد. بعضي درب ها كه به عنوان درب ضد سرقت لوكس شناخته شده اند داراي امنيت بسيار بالايي مي باشند. در اين درب ها از بهترين يراق آلات و تجهيزاتي مانند چشمي ديجيتال، قفل هوشمند و ... استفاده شده است. اين درب ها بهترين نوع درب ضد سرقت مي باشند. قيمت اين نوع درب از ساير محصولات موجود در بازار بيشتر مي باشد. در طرف مقابل انواع بي كيفيت درب ضد سرقت هستند كه از استانداردهاي يك درب برخوردار نمي باشند و فقط شكل ظاهري آن به مانند درب ضد سرقت است. براي خريد يك درب ضد سرقت بايد با ويژگي ها و استاندارد هاي يك درب با كيفيت آشنا شويد. يكي از معتبرترين فروشگاه هاي درب ضد سرقت كه مي توانيد درب هاي با كيفيت را از آنجا تهيه نماييد فروشگاه راشا درب مي باشد. 

ويژگي هاي درب ضد سرقت
درب هاي ضد سرقت به علت ساختار ويژه اي كه در آن ها رعايت شده است، نسبت به درب هاي معمولي مقاومت بيشتري دارند و امنيت بيشتري را ايجاد مي كنند. همين ساختار ويژه و مشخصات منحصر به فرد درب ضد سرقت، نفوذ به ساختمان هايي كه داراي اين درب ها مي باشند را براي سارقين غير ممكن كرده است. در ادامه شما را با تعدادي از اين ويژگي ها آشنا خواهيم ساخت.

درب ضد سرقت از كجا بخريم؟
قفل درب ضد سرقت
يكي از مهم ترين اجزاي يك درب ضد سرقت، قفل آن مي باشد. اگر قفل درب ضد سرقت داراي كيفيت نباشد آن درب ديگر امنيت لازم را تامين نميكند و از دسته درب هاي ضد سرقت خارج مي شود. از معروف ترين برندهاي قفل مي توان به قفل درب ضد سرقت كاله اشاره داشت.

چهار چوب درب ضد سرقت
چهارچوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم با ضخامت 18 الي 24 سانتي ‌متر و قطر ورق 1.8 ميلي متر، پوشش چهارچوب و درب با رنگ الكترواستاتيك كوره‌اي و كاملاً مكانيزه مي باشد. چهارچوب ها از جنس ورق آهن و مجهز به نوار عايق لاستيكي مي باشند. ضخامت چهارچوب بايد 1.5 ميلي متر و يا بالاتر از آن باشد.

روكش درب ضد سرقت
روكش هاي متعددي براي درب ضد سرقت در بازار موجود مي باشد كه از آنها مي توان به روكش هاس ايتاليايي، آمريكايي، چيني، تركيه اي و ايراني اشاره كرد. درب ضد سرقت ترك به واسطه سابقه عالي در درب هاي ضد سرقت خانگي از برترين هاي اين برند ها است. به طور كلي ساختار داخلي تمام درب هاي ضد سرقت با كيفيت يكسان مي باشد و روكش باعث ايجاد ظاهر متفاوت در درب مي شود. رويه درب بايد در برابر فرسايش بسيار مقاوم باشد.

درب ضد سرقت با عايق صوتي و حرارتي
در ساخت درب ضد سرقت استاندارد، از سنگ پشم نسوز براي جلوگيري از حريق استفاده ميشود كه عايق حرارت مي باشد. همچنين از نوار درزگير دور تا دور لنگه يا چهارچوب درب جهت عايق صدا، گرد و غبار و پر شدن فضاي خالي بين چهارچوب درب استفاده مي شود.

خريد درب ضد سرقت و قيمت
وزن درب ضد سرقت
يكي از مهم ترين ويژگي هاي يك درب استاندارد وزن آن مي باشد. وزن درب هاي ساخته تركيه عموما از ۱۳۵ تا ۱۸۵ كيلو گرم بسته به كيفيت كارخانه ي توليدي متغير مي باشد. توجه به فاكتور وزن در زمان خريد درب ضد سرقت بسيار مهم مي باشد به اين دليل كه وزن درب برگرفته از نوع رويه و شبكه بندي فولادي داخل و ضخامت ورق هاي آن مي باشد. يك درب استاندارد در تركيه عموما وزني غالب بر ۱۶۰ كيلو گرم را دارد.
 وزن بالاي درب ضد سرقت باعث ايجاد امنيت بيشتر مي شود. معمولا يك درب استاندارد داراي وزن بين 90 تا 1200 كيلوگرم مي باشد. اگر دربي سبك تر از اين مقدار باشد به هيچچ عنوان نميتوان آن را به عنوان درب ضد سرقت معرفي كرد. 

از كجا درب ضد سرقت بخريم؟
براي خريد درب ضد سرقت، بايد به فروشگاه هاي معتبر درب در سطح شهر مراجعه بفرماييد. اما نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه در تهران و يا به طور كلي در ايران مكاني بنام بورس درب ضد سرقت وجود ندارد و براي ديدن مدل هاي مختلف بايد به فروشگاه هاي سطح شهر مراجعه بفرماييد. اين امر هم باعث اتلاف وقت شما و هم اتلاف هزينه خواهد شد. فروشگاه هاي معتبر در زمينه فروش درب ضد سرقت براي راحتي در خدمات رساني به مشتريان و جلب رضايت آن ها اقدام به راه اندازي فروشگاه اينترنتي نموده اند. 
در فروشگاه هاي اينترنتي مي توانيد با مشاهده تمام محصولات و مقايسه آن ها با يكديگر بهترين و مناسب ترين محصول را براي خود تهيه نماييد. در خريد حضوري مقايسه محصولات، كار بسيار دشوار تري نسبت به خريد اينترنتي خواهد بود. همچنين در روش حضوري دسترسي بسيار كمتري به مدل‌ها وجود دارد.
همچنين ممكن است شما دقيقا متوجه اطلاعات و صحبت هاي فروشنده نشويد و اين امر موجب سردرگمي شما مي شود. اما در روش اينترنتي مي توانيد با دقت و صبر به تحقيق بپردازيد و بهترين محصول را خريداري نماييد.
در زمينه فروش درب ضد سرقت، فروشگاه هاي معتبري مانند راسان درب، اتحاد درب، درب امن و راشا درب فعاليت دارند. اين فروشگاه ها همگي داراي فروشگاه اينترنتي مي باشند و براي مشاهده محصولات و ليست قيمت و مشخصات مي توانيد به سايت آن ها مراجعه بفرماييد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۸:۱۳ توسط:بهنام خاني موضوع:

فروش بهترين نوع درب ضد سرقت در ايران

 پيشرفت تكنولوژي تاثير بسزايي در زندگي ما گذاشته است. اين پيشرفت در همه جهات زندگي ديده مي شود. از مهم ترين نكات مثبت پيشرفت علم و تكنولوژي، افزايش امنيت افراد است. ايجاد امنيت با روش هاي زيادي امكان پذير است كه يكي از ارزان ترين و موثرترين روش استفاده از درب ضد سرقت مي باشد. درب ضد سرقت ارزان و لوكس كه اين روزها در بازار طرفداران بسياري پيدا كرده است يكي از موارد اوليه و ضروري براي مقابله با دزدان و افراد ناشناسي كه سعي در ورود غير مجاز به منزل و محل كار شما دارند، مي باشد.

درب ضد سرقت انواع مختلفي دارد كه بسته به نياز، بودجه و سليقه خود مي توانيد يكي از اين درب ها را براي منزل و محل كار خود برگزينيد. اما يك نوع از درب ضد سرقت كه اين روزها طرفداران بسيار پيدا كرده است، درب ضد سرقت لوكس مي باشد. از برخي مدل هاي درب ضد سرقت مي توانيد به عنوان درب داخلي ساختمان نيز استفاده نماييد.

 

درب ضد سرقت لوكس

درب ضد سرقت لوكس، همان طور كه از نام آن مشخص است دربي با ظاهر شيك و زيبا مي باشد. اما اين درب ها علاوه بر زيبايي، براي شما امنيت بسيار زيادي نيز ايجاد مي كنند. درب ضد سرقت لوكس، عموما ساخت كشور تركيه مي باشد كه يا به صورت آماده وارد ايران مي شوند و يا در ايران مونتاژ مي شوند. هر دو نوع اين درب ها داراي كيفيت يكسان هستند و با خيال راحت مي توانيد اين درب ها را از فروشگاه هاي درب ضد سرقت خريداري و استفاده نماييد.
قيمت درب ضد سرقت لوكس، نسبت به ساير درب هاي ضد سرقت بالاتر است و آن هم به دليل روكش كار شده در درب و يراق آلات آن مي باشد. مي توان گفت همه درب هاي ضد سرقت داراي ساختار و استراكچر يكساني هستند و آنچه آن ها را از يكديگر تفكيك مي كند همين ظاهر درب مي باشد.

بهترين نوع درب ضد سرقت كدام است؟

بياييد با انواع درب ضد سرقت و ويژگي هاي هر كدام آشنا شويم. اين گونه مي توانيم بهترين درب را كه مناسب شرايط و نيازهاي ما مي باشد را انتخاب نماييم.
از نظر كشور سازنده درب ضد سرقت موجود در بازار ايران به دسته بندي زير تقسيم مي شود:

  1. درب ضد سرقت ترك
  2. درب ضد سرقت ايراني
  3. درب ضد سرقت چيني 
  4. درب ضد سرقت ايتاليايي


ارزان ترين نوع درب ضد سرقت كدام است؟

اگر از نظر بودجه خريد بخواهيم اين درب ها را با يكديگر مقايسه كنيم، درب ضد سرقت چيني ارزان ترين و درب ضد سرقت ايتاليايي گران ترين نوع درب ضد سرقت موجود در بازار ايران مي باشند. درب هاي ايتاليايي به دليل قيمت بالاي ارز در نتيجه قيمت بالاي تمام شده اين نوع درب، در بازار ايران طرفدار زيادي ندارد و واردات اين دربها بسيار كم مي باشد.
درب ضد سرقت ترك از لحاظ قيمت در رده دوم قرار دارد و پس از آن درب ضد سرقت ايراني. دربهاي ايراني داراي كيفيت خوبي هستند و در برابر بهاي پرداختي ارزش خريد را دارند.

 

با كيفيت ترين نوع درب ضد سرقت كدام است؟

بدون شك با مطالعه متن بالا متوجه شده ايد كه درب ضد سرقت ترك بالاترين كيفيت را دارد. اما بايد بدانيد كه درب ضد سرقت ايراني هم از لحاظ كيفيت و زيبايي هم رده و رقيب درب هاي ترك مي باشد. اما در دراز مدت كيفيت و ماندگاري درب هاي ترك بهتر است. درب هاي چيني كه معمولا به درب ضد سرقت ارزان معرف هستند كيفيت پايين تري دارند و حتي برخي مدل هاي آن ها اصلا معيارها و ويژگي هاي يك درب ضد سرقت را دارا نمي باشند و تنها ظاهري مشابه دارند.

فاكتوهار مهم براي خريد درب ضد سرقت

در هنگام خريد درب ضد سرقت بايد به مواردي توجه نماييد تا دربي كه خريداري مي كنيد، از استانداردهاي لازم برخوردار باشد.
موارد كه هنگام خريد بايد به ان ها توجه نماييد:

  • روكش و رويه درب ضد سرقت
  • سازگاري درب ضد سرقت با آب و هواي محل مورد نصب
  •  وزن درب ضد سرقت (وزن درب ضد سرقت بايد حداقل 90 تا 120 كيلو گرم باشد)
  • ابعاد درب ضد سرقت كه بايد متناسب با محل نصب باشد. معمولا درب ها داراي يك اندازه استاندارد مي باشند كه ابعاد بيشتر و يا كمتر از آن بايد به صورت سفارشي ساخته شود. ابعاد درب ضد سرقت استاندارد ( ۱۰۹*۲۱۱ ) و ( ۱۰۵*۲۱۰ ) و (۱۱۰*۲۱۰ ) سانتي‌متر است. 
  • ضد اسيد بودن درب
  •  قفل و يراق آلات به كار رفته 
  •  ضخامت درب
  •  برچسب هويت درب
  •  گارانتي و خدمات پس از فروش
  • و....

به شما عزيزان توصيه مي شود براي خريد درب ضد سرقت حتما با افراد آشنا و مجرب در اين زمينه مشورت نماييد و يا براي خريد به فروشگاه هاي معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرماييد. گاهي ممكن است با توجه به ظاهر درب اقدام به خريد نماييد و پس از نصب متوجه شويد كه درب خريداري شده به هيچ وجه استانداردهاي لازم براي درب ضد سرقت را دارا نمي باشد. 

 

درب ضد سرقت را از كجا خريداري نماييم؟

همان طور كه اشاره شد براي خريد درب ضد سرقت بايد به فروشگاه هاي معتبر در سطح شهر مراجعه بفرماييد. همچنين اين روزها مديران فروشگاه ها براي جلب رضايت مشتريان و خريد آسان اقدام به ايجاد فروشگاه اينترنتي درب ضد سرقت نمودند. در اين فروشگاه ها به راحتي مي توانيد مدل هاي گوناگون درب را مشاهده نموده و اقدام به سفارش درب نماييد. علاوه بر آن مي توانيد از طريق تماس با فروشگاه از مشاوره و راهنمايي هاي مسئولين فروشگاه نيز بهره مند شويد و با خيال راحت اقدام به خريد نماييد.
فروشگاه هاي درب ضد سرقت، اتحاد درب و راسان درب آماده خدمت رساني به هم ميهنان عزيز مي باشند. براي ديدن مدل هاي درب و آگاهي از ديگر خدمات اتحاد درب و راسان درب مي توانيد به سايت اينترنتي اين فروشگاه ها مراجعه بفرماييد.
اتحاد درب و راسان درب مفتخرند با ساخت، فروش و نصب انواع درب ضد سرقت، درب چوبي لوكس ساختماني، درب لابي، درب داخلي و درب ضد آب و درب ضد حريق  گامي موثر در صنعت درب و ساختمان برداشته و براي پيشرفت اين صنعت همواره در حال تلاش مي باشند.

https://rasandarb.ir/

https://etehaddarb.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۷:۲۶ توسط:بهنام خاني موضوع:

خريد انواع درب ساختماني، درب ضد سرقت و درب داخلي

 از دير باز درب ها به عنوان يكي از مهم ترين اجزاي ساختمان ها به شمار مي رفتند. درب ساختماني به وجود آوردنده ي امينت و حريم خصوصي براي افراد مي باشد. درب هاي به كار رفته در ساختمان ها داراي انواع مختلفي هستند و هر درب براي كاربرد خاص و نصب در يك محل مشخص ساخته شده است. از انواع درب ساختماني مي توان به موارد ذيل اشاره داشت:

  • درب اتاقي
  • درب ضد سرقت
  • درب لابي
  • درب سرويس بهداشتي
  • درب حياط
  • درب انباري، تراس و ...

در ادامه شما را با انواع درب ساختماني و كاربرد هر يك از آن ها آشنا خواهيم كرد. راسان درب بزرگترين و معتبر ترين مركز فروش انواع درب ضد سرقت، درب ضد آب، درب ضد حريق و درب داخلي ساختمان مي باشد. شما مي توانيد انواع درب را با قيمت مناسب از اين فروشگاه درب ضد سرقت تهيه نماييد.

درب ضد سرقت

يكي از مهم ترين درب هاي استفاده در ساختمان، درب ورودي مي باشد. در اين روزها بيشتر افراد ترجيح مي دهند كه از درب ضد سرقت به عنوان درب ورودي ساختمان استفاده نمايند. درب ضد سرقت داراي ويژگي ها و ساختار متفاوت از ساير درب ها مي باشد كه اين امر موجب ايجاد امنيت بسيار زياد در اين درب ها و در نتيجه محل مورد نصب شده است. درب ضد سرقت به سختي بدون كليد قابل باز شدن است و اگر از ساير موارد ايمني مانند دوربين مداربسته و قفل ديجيتال در درب ضد سرقت استفاده نماييد به طور صد در صد امنيت را براي منزل و اهالي ساختمان شما ايجاد مي نمايد. اكثر درب هاي ضد سرقت داراي عايق صوتي و گرما مي باشد و داراي خصوصيات درب ضد حرق نيز هستند. امروزه استفاده از درب لابي ضد سرقت بسيار مرسوم شده است و يكي از پرطرفدارترين محصولات در فروشگاه هاي درب ضد سرقت مي باشد. براي استفاده از خدمات نصب درب ضد سرقت مي توانيد با راسان درب تماس بگيريد.

انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت بسته به محل مورد نصب، نوع روكش درب ضد سرقت و يا كشور سازنده به دسته هاي مختلفي تقسيم بندي مي شوند. از نظر محل مورد نصب درب هاي ضد سرقت داراي دسته بندي زير مي باشند:

  • درب ضد سرقت لابي
  • درب ضد سرقت آپارتماني و ويلايي
  •  درب ضد سرقت دو لنگه و يك و نيم لنگه

اگر شما در فكر خريد درب ضد سرقت براي ساختمان خود هستيد حتما بايد با ويژگي هاي اين درب ها آشنا باشيد و يا اين محصول را از مراكز فروش درب ضد سرقت تهيه، تا محصولي اصل و باكيفيت را بتوانيد تهيه كنيد. معمولا در بازار ايران درب ضد سرقت ترك اصل از محبوبيت خاصي برخوردار مي باشد ولي در اين روزها به دليل افزايش قيمت ارز مي توانيد درب ضد سرقت ايراني را جايگزين درب هاي ترك نماييد. درب ضد سرقت ايراني از لحاظ ظاهر و كيفيت مشابه درب ضد سرقت ترك مي باشد ولي با قيمت ارازن تر.
درب ضد سرقت با روكش چوب از گران ترين و زيباترين مدلهاي درب ساختماني مي باشد كه معمولا از اين درب ها به عنوان درب ضد سرقت لوكس ياد مي شود. قيمت درب ضد سرقت به صورت مستقيم با روكش آن در ارتباط است و تاثر گذارترين عامل در قيمت گذاري اين درب ها همان روكش درب است. معمولا در هنگام خريد مي توانيد قفل و ساير يراق آلات را خودتان انتخاب نماييد. همواره سعي نماييد يك قفل با كيفيت تهيه كنيد. قفل كاله و داف از بهترين برندهاي قفل درب ضد سرقت مي باشند كه مي توانيد با اطمينان اين قفل ها را تهيه و بر روي درب خود نصب نماييد.

درب داخلي ساختمان

درب بعدي كه در ظاهر و دكوراسيون داخلي ساختمان شما و ايجاد حريم خصوصي تاثير گذار است، درب داخلي ساختمان مي باشد. درب داخلي شامل درب اتاقي و درب سرويس بهداشتي مي باشد. توصيه مي شود درب داخلي ساختمان را با توجه به ظاهر و دكوراسيون ساختمان خود تهيه نماييد تا ظاهري شيك به منزل و يا محل كار شما ببخشد. اين درب ها در رنگ ها و جنس هاي مختلفي توليد مي شوند. از انواع درب داخلي مي توان به درب چوبي اتاقي، درب پي وي سي، درب ملامينه، درب اچ پي ال و .. اشاره داشت.

خريد انواع درب ساختماني، درب ضد سرقت و درب داخلي

درب چوبي اتاقي

درب چوبي از گران ترين مدل ها درب داخلي به شمار مي رود. اين درب ها داراي ظاهري بسيار شيك و داراي طول عمر بسيار بالا نسبت به ساير درب هاي داخلي مي باشد. بر روي درب اتاقي مي توانيد انواع قفل و دستگيره را نصب و مورد استفاده قرار دهيد. معمولا يراق آلات تاثير بسيار زيادي بر روي زيبايي و ظاهر درب دارند. درب اتاقي ام دي اف را مي توان به عنوان ارزان ترين نوع درب داخلي دانست. اين درب ها داراي طرح ها مختلفي هستند و در برابر رطوبت بسيار حساس و زود دچار پوسيدگي مي شوند. همواره توصيه مي شود كه از درب هاي ام دي اف براي مكان هايي كه رطوبت وجود دارد استفاده نشود. 

درب ضد آب سرويس بهداشتي

بهترين درب براي سرويس بهداشتي درب ضد آب، درب abs مي باشد. ساختار اين درب ها به گونه است كه در مقابل رطوبت و آب بسيار مقاوم هستند و دچار پوسيدگي نمي شوند. شما اگر سال ها از اين درب ها استفاده نماييد باز همان ظاهر اوليه را دارند و دچار تغيير شكل نخواهند شد. در صورت نياز به برش درب در حين نصب، بعد از انجام مراحل نصب محل مورد برش مجدداً با رزين پوشش داده مي‌ شود تا آب به داخل درب نفوذ نكند و موجب آسيب به درب نشود. درب اي بي اس، بدليل خاصيت ضد آب و نفوذ ناپذيري براي درب سرويس بهداشتي و حمام مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع از درب ها در مقابل نفوذ حشره و موريانه بسيار مقاوم مي باشند.
 راشا درب توليد كننده بهترين نوع درب داخلي و درب اي بي اس در ايران مي باشد. شما مي توانيد اين درب ها را از سايت فروشگاه راشا درب تهيه بفرماييد.

درب HPL

نوع ديگري از درب هاي داخلي، درب اچ پي ال مي باشد. در اچ پي ال يا همان درب چوبي اچ دي اف ملامينه به درب هايي گفته مي شود كه از ورقه هاي چندين لايه كه به رزين آغشته شده اند ساخته مي شوند. مقاومت بالا در برابر رطوبت، طرح هاي متنوع، ضد خش بودن، براقيت كه موجب زيبايي دو چندان درب مي شود و قيمت ارزان از ويژگي هاي اين نوع از درب ها مي باشد.

منبع: راسان درب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۰:۴۱ توسط:بهنام خاني موضوع:

مهمترين تفاوت هاي درب ضد سرقت با درب معمولي چيست

 درب هاي ورودي از مهم ترين انواع درب استفاده شده در ساختمان ها مي باشند و به دليل اينكه مهم ترين مولفه براي ايجاد امنيت در ساختمان ها هستند بايد داراي كيفيت بالا و متناسب با نوع كاربرد مورد استفاده قرار گيرند. تا چند سال گذشته از انواع درب چوبي به عنوان درب ورودي ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده مي شد. ولي امروزه نسل جديدي از درب هاي ورودي وارد بازار شده اند كه به درب هاي ضد سرقت معروف هستند. اين درب ها همان طور كه از نامشان مشخص است داراي ويژگي هايي مي باشند كه امنيت بسياري را براي شما فراهم مي آورند و بهترين ابزار براي مقابله با سارقين به شمار مي روند. اين درب هاي ورودي داراي طرح ها و مدل هاي مختلفي مي باشند شما براي ديدن مدل هاي متنوع درب ضد سرقت مي توانيد اينجا كليك كنيد. مهم ترين و اصلي ترين تفاوت درب ضد سرقت با درب ها معمولي، امنيت اين درب ها است. درب ضد سرقت با كيفيت و اصل به هيچ وجه بدون كليد قابل باز شدن نمي باشد و در مقابل ضربه، اهرم نمودن و برش نيز مقاوم است. براي آشنايي بيشتر با انواع درب ضد سرقت و مشخصات و ويژگي هاي اين درب ها در ادامه با ما همراه باشيد.

مهم ترين تفاوت درب ضد سرقت با درب هاي معمولي چيست؟

درب لابي ضد سرقت

همان طور كه در بالا اشاره شد يكي از مدل هاي درب ورودي ساختمان، درب لابي مي باشد. از آنجايي كه درب لابي اولين المان ساختمان شما مي باشد كه افراد با آن برخورد دارند بهتر است از درب با ظاهري لوكس براي اين محل استفاده نماييد. درب هاي مورد استفاده شده براي لابي معمولا داراي ابعاد بيش از يك و نيم لنگه مي باشند. درب لابي چوبي شيشه خور و درب لابي فلزي از پرطرفدارترين محصولات در اين زمينه مي باشند كه بسته به مكان مورد نصب و شرايط آب و هوايي مي توانيد يكي از اين مدل ها را انتخاب نماييد. درب لابي چوبي شيشه خور با كتيبه و تاج و دور كوب يكي از شيك ترين مدل هاي درب ورودي ساختمان است كه معمولا در ساختمان ها لاكچر مورد استفاده قرار مي گيرد. براي مشاهده محصولات درب لابي كليلك كنيد.

علاوه بر انواع درب ورودي، درب هاي داخلي را نيز مي توانيد ار فروشگاه هاي معتبر درب ضدسرقت تهيه نماييد. از انواع درب داخلي مي توان به درب اتاقي، درب كمد و درب سرويس اشاره نمود. درب سرويس بهداشتي و حمام داراي رويه اي بي اس مي باشند و در مقابل رطوبت و پوسيدگي بسيار مقاوم هستند.

مهم ترين تفاوت درب ضد سرقت با درب هاي معمولي چيست؟

انواع درب ضد سرقت

اين درب ها در مدل هاي مختلف براي كاربرد هاي گوناگون در بازار موجود مي باشند. مهم ترين فاكتور كه موجب ايجاد تفاوت در ظاهر و قيمت درب هاي ضد سرقت شده است، روكش درب مي باشد. همين امر هم باعث ايجاد دسته بندي متعددي از درب ضد سرقت شده :

درب ضد سرقت فلزي

در ضدسرقت تمام چوب

در ضد سرقت ملامينه، اچ دي اف، لمينت، هايگلاس و.

از انواع مختلف اين محصول مي باشند. همچنين درب هاي ضد سرقت در بازار ايران توسط سه كشور تركيه، ايران و چين توليد مي شوند. 

مشخصات درب ضد سرقت

اين درب ها داراي مشخصات و ويژگي هاي خاص خود مي باشند كه رعايت استاندارهاي موجود موجب ايجاد امنيت و محبوبيت اين محصولات شده است:

استراكچر درب ضد سرقت: در ساختار درب ضد سرقت از ورقه هاي فولادي دو لايه به همراه شبكه هاي فلزي استفاده شده است. كه اين موضوع باعث شده درب در مقابل برش و ورود غير مجاز امن باشد. هواي موجود در شبكه هاي آهني موجود در بين ورقه هاي فولادي موجب شده اين درب ها يك عايق صوتي مناسب نيز باشند. البته براي اينكه درب به صورت كامل داراي خصوصيت عايق صوتي و حرارتي باشد مي توان از پشم شيشه در ساختار اين درب ها استفاده نمود.

قفل درب ضد سرقت: مهم ترين المان در يك در ضد سرقت، قفل آن مي باشد. قفل هاي استفاده شده در درب ضد سرقت اصل همگي از جنس فولاد بوده و در مقابل اسيد و تخريب بسيار مقاوم هستند. در ساختار انواع درب ضد سرقت لوكس و مدرن از قفل ديجيتال استفاده شده است كه علاوه بر خصوصيات قفل هاي معمولي داراي ظاهري شيك تر و امكانات بيشتر مانند اتصال به تلفن همراه و كنترل باز و بسته بودن درب از راه دور را دارد. يكي از معروف ترين برندهاي قفل درب، برند كاله مي باشد.

رويه درب: همه درب هاي ضد سرقت استاندارد داراي ساختاري يكسان مي باشند و چيزي كه موجب اختلاف در ظاهر اين محصولات مي شود همين روكش هاي استفاده شده در درب ها مي باشد. گران ترين مدل درب ضد سرقت با روكش چوب طبيعي است كه داراي ظاهري بسيار لوكس و كيفيت بالا مي باشد.

رنگ درب: يكي ديگر از عوامل ايجاد تفاوت در ظاهر درب ها، رنگ آن ها مي باشد. در گذشته درب ها فقط داراي رنگ قهوه اي بودند ولي امروز انواع درب ضد سرقت سفيد، طلايي، مشكي، سربي و ... در بازار موجود مي باشد.

ابعاد درب:  از ديگر مشخصاتي كه در هنگام خريد درب ضد سرقت بايد به آن توجه نماييد، ابعاد درب است.  درب ها با توجه به محلي كه قرار است در آنجا نصب شوند داراي ابعاد مختلفي مي باشند. درب ضد سرقت تك لنگه، دو لنگه و سه لنگه از انواع اين درب ها مي باشند. البته امكان ساخت درب در ابعاد دلخواه مشتري نيز امكان پذير است.

منبع: اتحاد درب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۰:۴۰ توسط:بهنام خاني موضوع: